آغاز عملیات اجرایی شهرک ۶۵ هکتاری شهید آیت‌الله رئیسی در قالب فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پاسارگاد

فارس_ در مراسمی با حضور حجت الاسلام عزیزی امام جمعه شهرستان پاسارگاد، مهندس عبداللهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، قنبری فرماندار، عزیزپور معاون عمرانی، آرایش مدیر بنیاد مسکن و اعضای شورای تامین و اداری و شورای شهر کلنگ فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهر سعادت‌شهر به زمین زده شد.

کلمه نیوز_ عبداللهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن اظهار داشت: “من از تلاش‌های مسئولین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پاسارگاد تشکر می‌کنم.این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن است و من امیدوارم که با اجرای این طرح، شاهد تامین مسکن برای خانواده‌های نیازمند در این شهرستان باشیم.

عبداللهی در ادامه افزود: “ما در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از این طرح حمایت کنیم و برای رفع موانع پیش روی آن اقدام کنیم.”

محمد جواد آرایش مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پاسارگاد نیز گفت: این شهرک که به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری شده است، در زمینی به مساحت ۶۵ هکتار اجرا می شود که ۲۵۰ واحد مسکونی ویلایی یک طبقه در این طرح احداث خواهد شد.

آرایش ادامه داد: فاز اول این طرح که در زمینی به مساحت ۴ هکتار در حال اجرا است، شامل ۱۰۸ واحد مسکونی ویلایی یک طبقه است و در حال حاضر بین ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.