همزمان با هفته محیط زیست انجام شد؛

دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان خرامه با کارکنان محیط زیست

فارس_ همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست فرماندار شهرستان خرامه و امام جمعه این شهرستان با حضور در اداره محیط زیست با مدیر و کارکنان محیط زیست این شهرستان دیدار کردند.

کلمه نیوز_ کرم الله رنجبر فرماندار شهرستان خرامه دراین دیدار ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست اظهار داشت: حفظ میراث گرانبهای محیط زیست یک وظیفه و رسالت ذاتی برای همه انسان هاست و همه باید با همکاری و همراهی با مجموعه محیط زیست در جهت انجام وظیفه خود کمک نمایند تا آیندگان هم از موهبت برخورداری از نعمت محیط زیست سالم بهره مند شوند.

رنجبر فرماندار خرامه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته محیط زیست بیان کرد: مجموعه محیط زیست یک رسالت و وظیفه سنگینی برعهده دارند که آن هم حفظ، نگهداری و حراست از منابع با ارزش محیط زیست برای جامعه بشری است و در این راه این نهاد نیازمند حمایت و همکاری همه سازمان و نهادها است و به تنهایی این وظیفه خطیر نمی تواند انجام دهد که از همین جا از تمامی مردم، ارگان ها و نهادها خواستاریم تا برای حفظ محیط زیست مشارکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام کشاورزی امام جمعه شهرستان خرامه نیز هفته محیط زیست را گرامی داشت و ضمن تبریک هفته محیط زیست به اهمیت نگهداری محیط زیست بعنوان میراث گذشتگان و آیندگان تأکید و ابراز کرد: برای حفظ و نگهداری محیط زیست باید یک همت و عزم همگانی وجود داشته باشد و باتوجه به تنوع زیستی غنی شهرستان همه باید برای حراست از این میراث گرانبها یک محیط بان باشیم و فرهنگ حفظ منابع با ارزش زیست محیطی را ترویج کنیم.

عبدالعلی قائدی معاون فرماندار، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز از مجموعه محیط زیست دیدار و بازدید بعمل آوردند.

خانم نبی زاده رئیس اداره محیط زیست خرامه هم در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه محیط زیست پرداخت و از حضور مسوولان شهرستان تقدیر کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات این مجموعه تشکر و قدردانی بعمل آمد.