فرمانده کل ارتش: مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات عامل پیشرفت کشور و رفع مشکلات است

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در چهارمین سالروز اعطای پرچم و نشان فداکاری توسط فرمانده کل قوا به ارتش و یادواره ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع)، گفت گفت: مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات به قوت، قدرت، اقتدار و پیشرفت کشور و رفع مشکلات کمک می‌کند. وی همچنین سالروز اعطای […]

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در چهارمین سالروز اعطای پرچم و نشان فداکاری توسط فرمانده کل قوا به ارتش و یادواره ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع)، گفت گفت: مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات به قوت، قدرت، اقتدار و پیشرفت کشور و رفع مشکلات کمک می‌کند.

وی همچنین سالروز اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) را به خانواده شهدا و همه همرزمانش تبریک گفت و افزود: فداکاری صفتی است که در همه جوامع و فرهنگ‌ها در طول تاریخ و در پهنه جغرافیا به عنوان یک ویژگی برجسته و مورد تحسین شناخته شده است. انسان‌های فداکار افرادی هستند که جان و مال و آسایش و زندگی خود را برای ارزش‌های والا و برای همنوعان و برای ملت و ناموس ملت فدا می‌کنند.
فرمانده کل ارتش فداکاری را محدود به جبهه رزم ندانست و گفت: دانشگاه افسری افتخار دارد که ۱۱۸۴ شهید از این قافله در دامان پربرکت خود پرورش داده است. با همین انگیزه فرماندهی معظم کل قوا پرچم و نشان فداکاری را به این دانشگاه اعطاء کردند. البته فداکاری منحصر به بذل جان نیست. آنانی که بر راه ارزش‌ها جنگیدند و به افتخار جانبازی نائل آمدند و آنانی که در زندان‌های مخوف رژیم بحث دوام آوردند، فداکار هستند. فرماندهان و افرادی که علم، تجربه و سلامتی خود را برای پیروزی تقدیم کردند صاحبان نشان فداکاری هستند.
امیر موسوی ادامه داد: جوانان برومند و مردان بزرگی که از همه راه‌های ادامه زندگی، راه سربازی را انتخاب کردند، جزو خانواده فداکاران ارتش هستند. آنان ستاره‌های درخشان فداکاری هستند. اعطای نشان فداکاری نشان از پیوستن این افراد به صف عشاق و فداکاران است.
در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث احمدی فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد محمودی معاون اجرایی ارتش و فرماندهان نیروی هوایی و دریایی ارتش به همراه فرماندهانی از فراجا حضور داشتند.
با اهدای نشان فداکاری ارتش به خانواده ۴ نفر از شهدا و ۲ فرمانده پیشکسوت ارتش از آنان تقدیر شد.
در پایان این مراسم کلیه فرماندهان ارتش و خانواده شهدای حاضر ارتش عکس یادگاری گرفتند.
انتهای پیام