اوایل‌دهه ۲۰۰۰‌پیشنهاد نقش‌سوپرمن‌را رد کردم

گروه فرهنگی:جود لاو در مصاحبه جدیدی می‌گوید در فیلم «سوپرمن» به کارگردانی برت رتنر که هرگز ساخته نشد فرصت بازی در این نقش را داشته است.به گزارش صبا، جود لاو در مصاحبه جدیدی با پادکست «دیسکورس» فاش کرده است که اوایل دهه ۲۰۰۰ به چه علت نقش «سوپرمن» را رد کرده است. او می‌گوید در […]

گروه فرهنگی:جود لاو در مصاحبه جدیدی می‌گوید در فیلم «سوپرمن» به کارگردانی برت رتنر که هرگز ساخته نشد فرصت بازی در این نقش را داشته است.به گزارش صبا، جود لاو در مصاحبه جدیدی با پادکست «دیسکورس» فاش کرده است که اوایل دهه ۲۰۰۰ به چه علت نقش «سوپرمن» را رد کرده است. او می‌گوید در فیلم «سوپرمن» به کارگردانی برت رتنر که هرگز ساخته نشد فرصت بازی در این نقش را داشته است.
 

لاو تایید می‌کند که شایعه بازی او در فیلم «سوپرمن: پرواز»‌ رتنر صحت دارد: «خوب این حقیقت دارد. بله. و فرایند خواهش و تمنا به وجود آمد. همیشه مقاومت می‌کردم چون به نظر [نادرست] می‌رسید. می‌دانم که می‌توانید بگویید: «اما تو نقش یون-روگ [را در «کاپیتان مارول»] و دامبلدور را [در «جانوران شگفت‌انگیز»] بازی کرده‌ای!» اما به نظر گامی بسیار دور می‌رسید.»

او ادامه می‌دهد: «فکر می‌کنم زمانی بود که برت رتنر قرار بود آن را کارگردانی کند. و فیلمنامه نداشتند، اگر درست به یاد بیاورم. فیلمنامه داشتند؟ یادم نمی‌آید که فیلمنامه‌ای خوانده باشم. به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. لباس را برای من آوردند. فکر کردند: «شاید نظرش تغییر کند.»»

لاو توضیح می‌دهد که آن لباس «متالیک‌تر» از آنچه هواداران دیده‌اند بوده و برای دقایقی او را نرم کرده است: «به هر حال، لباس را پوشیدم و وقتی به آینه نگاه کردم اولین فکری که به ذهنم رسید این بود: «وای، [خوب] می‌شود.» اما بعد فکر کردم: «نه، نمی‌توانی – نمی‌توانی این کار را بکنی. نمی‌توانی.» و خودم را به خودم نفروختم. کنار کشیدم و فیلم هرگز ساخته نشد.»

پیش از فروپاشی این پروژه رتنر، تیم برتون سعی کرده بود «سوپرمن» دیگری با بازی نیکلاس کیج بسازد اما آن پروژه هم به مرحله تولید نرسید. با این حال تصاویر تست بازیگری کیج با لباس سوپرمن به اینترنت راه پیدا کرد و این بازیگر با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای لحظاتی در فیلم «فلش» دیده شد.