دیدار دوباره با «یک افسر و یک جنتلمن»

گروه فرهنگی:تهیه‌کنندگان درام کلاسیک «یک افسر و یک جنتلمن» قصد دوباره سازی این اثر موفق و تحسین شده خود را دارند.به گزارش صبا، مایلز تلر بازیگر نوجوی دنیای سینما قرار است نقش اصلی این نسخه تازه را بازی کند. مدیران کمپانی پارامونت که نسخه اصلی را در سال ۱۹۸۲ تولید و اکران عمومی کردند، نسخه […]

گروه فرهنگی:تهیه‌کنندگان درام کلاسیک «یک افسر و یک جنتلمن» قصد دوباره سازی این اثر موفق و تحسین شده خود را دارند.به گزارش صبا، مایلز تلر بازیگر نوجوی دنیای سینما قرار است نقش اصلی این نسخه تازه را بازی کند.

مدیران کمپانی پارامونت که نسخه اصلی را در سال ۱۹۸۲ تولید و اکران عمومی کردند، نسخه تازه را با حال و هوایی امروزی تهیه می‌کنند.مایلز تلر در این نسخه نقشی را بازی خواهد کرد که ریچارد گیر در نسخه اصلی و در اوج شهرتش بازی کرد.

یک افسر و یک آقا در زمان نمایش عمومی در کنار فروش بسیار خوب خود، نامزد دریافت شش جایزه اسکار هم شد.این فیلم با ربودن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل توسط لوئیس گوست جونیور، تاریخ ساز هم شد.

این بازیگر نخستین هنرپیشه سیاه پوست تاریخ سینما و هالیوود بود که توانست این جایزه را از آن خود کند.داستان یک افسر و یک جنتلمن در باره زک مایو (با بازی گیر) بود که یک خلبان نیروی دریایی بود و درگیری های با تعدادی از همکارانش داشت. در عین حال، او دلباخته یکی از کارمندان نیروی دریایی (با بازی دبرا وینگر) نیز می شود که این مسئله مشکلاتی برایش به وجود می آورد.

این درام اکشن اجتماعی در زمان اکران عمومی موفق به فروش بالای ۱۹۰ میلیون دلاری شد که برای آن دوران، رقم بسیار بالایی به حساب می آمد.دانا فوکس طزح اصلی فیلمنامه نسخه جدید فیلم را نوشته و گفته می شود مورد پسند و رضایت مدیران پارامونت قرار گرفته است.

فعلا زمانی برای شروع کار فیلمبرداری تعیین نشده و نام کارگردان آن بزودی اعلام خواهد شد.
پارامونتی ها فعلا مشغول انتخاب دو بازیگر عمده دیگر فیلم هستند و گفته اند به احتمال زیاد کلید فیلمبرداری فیلم تا اواخر فصل تابستان پیش رو زده خواهد شد.

نکته جالب این است که مایلز تلر مدتی قبل روی صحنه تئاتر برادوی نقش یک خلبان نیروی دریایی را در نمایش «خروس» بازی کرد!تماشاگران سینما او را سال ۲۰۲۲ در کنار تام کروز در قسمت دوم اکشن بلاک باستر «تاپ گان» دیدند که بیش از یک میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد.