بیاتی: مردم دیگر فریب نمی خورند/ کاندیداها بر اساس واقعیت‌ها جامعه صحبت کنند

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با برنامه زنده استودیو مثبت و منفی پلاس ایسنا، ضمن ارزیابی صحبت‌های کاندیداها در دومین دور از مناظرات انتخاباتی، بیان کرد:  برگزاری مناظرات از شبکه‌های سراسری این فرصت را برای کاندیداها ایجاد خواهد کرد تا با مردم صحبت کنند و برنامه‌های خود را برای مردم بگویند. مردم باید تصمیم گرفته و […]

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با برنامه زنده استودیو مثبت و منفی پلاس ایسنا، ضمن ارزیابی صحبت‌های کاندیداها در دومین دور از مناظرات انتخاباتی، بیان کرد:  برگزاری مناظرات از شبکه‌های سراسری این فرصت را برای کاندیداها ایجاد خواهد کرد تا با مردم صحبت کنند و برنامه‌های خود را برای مردم بگویند. مردم باید تصمیم گرفته و با مشارکت در انتخابات به فرد اصلح رای دهند.

وی اظهار کرد: دو نکته را بنده عرض می‌کنم؛  نکته اول این است که در مناظرات از تخریب باید دوری شود. بهترین روش این است که کاندیداها در این مناظرات برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نکته دوم این است که ۴۵ سال از انقلاب گذشته است. شاید در تئوری بشود یکسری وعده‌ها را داد اما در میدان‌اجرا قابل تحقق نیست.

وی تاکید کرد: کسی می‌تواند در میدان اجرا به وعده‌های خود عمل کند که بر اساس واقعیت‌های روز جامعه با مردم صحبت کند.  همان مثال معروف که می‌گوید اگر کسی صرفا  آموزش تئوری رانندگی دیده باشد، نمی‌تواند پشت فرمان بنشیند، بلکه باید تمرین عملی کند. خیلی از صحبت‌های نامزدها تئوری بوده و در میدان عمل قابل اجرا نیست.

بیاتی افزود: کاندیداها واقعیت‌های جامعه را در نظر گرفته و وعده‌های اجرایی بدهند. ما اکنون با ناترازی در حوزه انرژی مواجه هستیم که باید با توجه به واقعیت‌های جامعه مدیریت شود. مردم نیز دیگر فریب نمی‌خورند. مردم کاملا صحبت‌های کاندیداها را رصد می‌کنند. مردم صحبتی را از کاندیدا می‌پذیرند که منطبق بر واقعیت‌ها جامعه باشد.
انتهای پیام