انصاری لاری استاندار اسبق فارس:

پزشکیان مرد بی نقابی است که کاندیدای ریاست جمهوری شده است

فارس_ انصاری لاری استاندار اسبق فارس گفت: پزشکیان مرد بی نقابی است که کاندیدای ریاست جمهوری شده است.

کلمه نیوز_ «ابراهیم انصاری لاری» در نشست ستادهای انتخاباتی مردمی و امید دکتر پزشکیان در استان فارس خاطرنشان کرد: سالهای زیادی است که از دولت بیدار آقای خاتمی و بخت بلند مردم ایران می‌گذرد.

وی ادامه داد: پس از فراز و فرودهایی که با حبس و حصر بسیاری از چهره‌های آزادیخواه، روشن انقلاب و متدین و ارزشی شروع شد و با حذف و ترد بسیاری از نیروهای متعهد، دانا و توانا در عرصه مدیریت ادامه پیدا کرد، متاسفانه شاهد جفاها، خطاها و ناروایی‌هایی در حق بخشی از مردم ایران به ویژه جوانان و زنان و دختران ما منجر بودیم اما امروز در شرایطی هستیم که دوباره جوانه امید در قلب‌ها روییده و چشم‌انداز روشنی پیش روی چشم ملت گشوده شده و نیکبختی و رخشان روزی و شادکامی ملت ایران نه از دور دست‌ها که از نزدیک ثبات آن آشکار است.

استاندار فارس در دولت اصلاحات اضافه کرد: با تایید صلاحیت دکتر پزشکیان یک شور و امیدی در کشور ایجاد و معلوم شد که مردم ما برخلاف تصورات و القائات ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور، هنوز امیدوار هستند.

انصاری لاری با تصریح بر این نکته که مردم ما متوجه شده‌اند که حاکمیت باز هم به مشارکت بازگشته است، گفت: در دو دوره انتخابات قبلی، اگرچه شورای نگهبان و حاکمیت یکدست عملا مشارکت حداکثری که مورد تاکید رهبری هم بود به قیمت فرد مطلوب خودشان زیر پا گذاشتند اما امروز متوجه شدند که حاکمیت یکدست ، خسارات زیادی را متوجه کشور کرده است و نتیجه این شد که آقای دکتر پزشکیان از فیلتر شورای نگهبان گذشت که یک فرصت استثنایی است که پس از حدود ۲۵ سال تجربه می‌کنیم.

وی یادآور شد: در طول پنج دوره انتخابات گذشته یا اصلاح طلبان غایب بودند و یا کاندیدایی نداشتند اما امروز کسی تایید شده که شورای هماهنگی اصلاح طلبان آن را معرفی کرده است.

مدیرعامل اسبق منطقه آزاد کیش اظهار کرد: شور و هیجان مردم نشان می‌دهد که مردم ما در برگزیدگان شان بزرگی ، شرافت ، صداقت ، امانتداری و علم و دانش را جست‌و‌جو می کنند ، نه یک دهان گشاد برای پرگویی ، خوش زبانی فریب و نیرنگ.

انصاری لاری با تاکید بر اینکه این فرصت را نباید از دست داد ، گفت: دکتر پزشکیان با وجود فضل و دانش در مباحث علمی و اسلامی و جایگاههای مدیریتی و نمایندگی مردم اما بدون آلایش مشکلات را به سادگی بیان می‌کند و در واقع ایشان تنها مرد بی نقابی است که کاندیدای ریاست جمهوری شده است.

وی همچنین با تصریح بر این موضوع که این انتخابات، فرصت و امید آخر است، گفت: اطمینان داریم که گزینه نهایی مردم دکتر پزشکیان خواهد بود.

استاندار اسبق فارس در بخشی از سخنانش و در واکنش به صحبت دکتر پزشکیان که خود اصولگرا هم معرفی کرده، گفت: اصولگرایی یک عنوانی است که توسط کیهان نشینان در دولت نهم و با همکاری آنها غضب شد.

انصاری لاری تاکید کرد: اصولگرایی چیزی نیست که مربوط به یک عده‌ای از مملکت باشد و آنها حتی مذهبی بودن رو اعتقاد به ارزش‌های اسلامی را منحصر به خود کردند.

اصولگرایی ابداعی آنها عجیب و غریب بوده و امروز نیاز است که واکاوی و کالبدشکافی شود.

وی تصریح کرد: اگر اصولگرایی یعنی پایبندی به شرافت، صداقت، پاکدامنی، پاکدستی و امانتداری، اول اصولگرا ابتدا همه اصلاح طلبان هستند.

استاندار فارس در دولت اصلاحات در خاتمه سخنانش تاکید کرد: در روزهای باقی مانده وظیفه داریم که کلیدواژه‌های دکتر پزشکیان را در سطح جامعه تبیین کنیم، چرا که ایشان غیرمنتظره تایید شد و فرصت زیادی برای تبلیغات ندارند.