رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین بزرگداشت «روز استاد و آموزش» تاکید کرد؛

اهمیت و نقش تاثیرگذار اساتید در ارتقا و کسب موفقیت های دانشگاه

فارس_ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آیین بزرگداشت «روز استاد و آموزش»، بر اهمیت و نقش تاثیرگذار اساتید در ارتقا و کسب موفقیت های دانشگاه تاکید کرد.

کلمه نیوز_ دکتر «سید وحید حسینی» در این آیین با تقدیر از تلاش اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه برای ارتقای جایگاه دانشگاه؛ دانش، تجربه، پژوهشگر، خانواده هیات علمی، دانشجویان را از عناصر اصلی ارتقای دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت نقش آموزش در دانشگاه، تلاش شده تا بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی استان با تمام ظرفیت در اختیار حوزه آموزش قرار گیرد.

او با اشاره به موفقیت های آموزشی دانشگاه در کسب رتبه های برتر بورد های تخصصی و فوق تخصصی کشور، از تلاش اساتید و گروه های آموزشی دانشگاه، همچنین دانشجویان و پژوهشگران برای درخشش دانشگاه در عرصه های مختلف علمی، قدردانی کرد.

دکتر حسینی با اشاره به کسب موفقیت های دانشگاه، بر اهمیت و نقش تاثیر گذار اساتید، اعضای هیات علمی و آموزشی در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه تاکید کرد و افزود: انعقاد تفاهم نامه های بین‌المللی دانشگاه با دانشگاه های خارجی، موفقیت های دانشگاه در رویدادهای فرهنگی، ورزشی و دانشجویی کشور و کسب رتبه نخست کشوری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه، از جمله این دستاوردها است.

او تلاش برای ارتقای مسایل فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و توجه ویژه به اعضای هیات علمی را از رسالت های اصلی مسوولان دانشگاه عنوان کرد و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه، از درگاه الهی برای اساتید فقید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز، غفران و رحمت الهی خواست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از برنامه ریزی برای راه‌اندازی دستگاه‌های پیشرفته پزشکی و بهره‌برداری از پروژه های عمرانی سلامت محور در آینده نزدیک خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه نیز دیگر سخنران این آیین بود که ضمن با اشاره فعالیت های مهم اساتید پیشکسوت دانشگاه، بر اهمیت جایگاه «استاد و آموزش» تاکید کرد.

دکتر «افشین امینی» ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه، گفت: بی شک، ارتقای وضعیت آموزشی دانشگاه و بسیاری از موفقیت های علمی کسب شده به ویژه در سطح کشور، حاصل تلاش اساتید و اعضای هیات علمی است.

در آیین بزرگداشت «روز استاد و آموزش»، اعضای هیات علمی «برتر آموزشی» دانشگاه در سال ۱۴۰۲ معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه این آیین، یاد و خاطره اساتید و اعضای هیات علمی فقید دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یک سال گذشته گرامی داشته شد و از اساتید بازنشسته و خانواده های اساتید فقید دانشگاه در سال گذشته نیز تقدیر شد.

این آیین صبح پنجشنبه، سی و یکم خرداد ۱۴۰۳ در مجتمع رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز و با حضور اساتید، معاونان، اعضای هیات علمی و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

فهرست اعضای هیات علمی «برتر آموزشی سال ۱۴۰۲» دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اینجا قابل دریافت و مشاهده است.