بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد

فارس_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، صبح امروز با بازدید از بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد، از نزدیک در جریان روند ارایه خدمات به بیماران قرار گرفت.

کلمه نیوز_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن قدردانی از دست اندرکاران و نیروهای جهادی شرکت کننده در این امر خداپسندانه، گفت: هدف از برگزاری این اردوی های جهادی سلامت محور، ارائه خدمات به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار است.

دکتر سید «ابوالفضل هاشمی اصل» در این بازدید با حضور در بخش های مختلف بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد و گفت و گو با دست اندرکاران برگزاری این بیمارستان، وضعیت موجود را بررسی کرد.

دکتر هاشمی اصل ضمن بیان این موضوع که خدمات ارائه شده در این بیمارستان صحرایی کاملا رایگان است، ابراز امیدواری کرد تا برگزاری اینگونه اردوهای جهادی در تامین سلامت مردم مناطق کم برخوردار در سطح استان پهناور فارس، گام موثری در تامین سلامت مردم باشد.

در این بازدید، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را همراهی می کرد.