زندیان: توصیه‌های رهبری در موضوعات انتخابات و تبلیغات کاندیداها رعایت شود

علیرضا زندیان، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات امروز رهبر انقلاب مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا عنوان کرد: کشور ایران کشوری اسلامی است و بر اساس منشوری کاملا مشخص و اسلامی امور کشور اداره می‌شود. رعایت اخلاق و احترام همواره در بخش‌های مختلف کشور اهمیت […]

علیرضا زندیان، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات امروز رهبر انقلاب مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا عنوان کرد: کشور ایران کشوری اسلامی است و بر اساس منشوری کاملا مشخص و اسلامی امور کشور اداره می‌شود. رعایت اخلاق و احترام همواره در بخش‌های مختلف کشور اهمیت داشته است.

وی ادامه داد: در رقابت‌های سیاسی معیارها و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی باید مد نظر قرار گیرد. مقام معظم رهبری نه تنها در این انتخابات بلکه در تمامی دوره‌های انتخابات تاکید بر رعایت اخلاق داشته‌اند. رقابت جای خود و رعایت اخلاق انتخاباتی جای خود را دارد. از طرفی مناظرات انتخاباتی ایران در سراسر جهان دیده می‌شود.

زندیان یادآور شد: کشورهای دیگر این مناظرات را بی طرفانه نگاه می‌کنند و برای آنان اخلاق انتخاباتی قابل توجه است؛ بنابراین توصیه‌های رهبری در موضوعات انتخابات و تبلیغات کاندیداها باید رعایت شود. از طرفی همیشه نامزدی که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده در نهایت به پیروزی رسیده است.

انتهای پیام