معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

تداوم ورزش قهرمانی نیازمند حمایت همه جانبه است

مرکزی-کلمه نیوز-آیین تجلیل از هیات های ورزشی شهرستان اراک برگزار شد، در این آیین بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تداوم ورزش قهرمانی نیازمند حمایت همه جانبه است.

وی با اشاره به ظرفیت و جمعیتی که اراک دارد و با عنایت به آلودگی صنایع و عدم حمایت از ورزش استان ابراز کرد: با تمام مشکلات برای ورزش اراک گام های خوبی برداشته شده که باید این اقدامات مستمر باشد.

نظری افزود: ورزش در بعد قهرمانی هزینه بر و وقت گیر است و ورزشکارانی که پرچم ایران را در آن سوی مرزها به اهتزاز در می آورند باعث افتخار است و این هم نشان می دهد که مسیر شهدا را رفته ایم، پس ورزش قهرمانی باید حمایت شود تا چنین افتخاراتی آفریده شود و نیاز است حمایت همه جانبه از ورزشکاران در بعد کار، رفاهیات و مسیر قهرمانی صورت بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: با این همه ظرفیتی که استان مرکزی دارد باید برای یک برنامه ریزی خوب در اراک در راستای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها آماده شویم.

وی تاکید کرد: نامه ای به تمام شرکت ها زده ام که اجازه اسپانسری خارج از اراک را ندارند و باید از لحاظ مالی هم پای کار بیایند، چرا که امروز ورزش صنعت است و صنعت هم نیاز به ورود بنگاه های اقتصادی دارد و تامین تمام نیازها در توان دولت نیست.