مدیر کل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛

حضور حداکثری، اولویت رهبری در انتخابات است

فارس_ مدیر کل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، فاصله گرفتن جامعه از فضای انتخابات، دشمن را به تکاپو بیشتری می اندازد و پیروزی هر کاندید در انتخابات پیش رو برای نظام جمهوری اسلامی امتیاز بزرگی دانست، زیرا اولویت رهبری، مشارکت حداکثری است.

کلمه نیوز_ «مهدی عباسی مهر» در جمع مدیران و کارشناسان دفتر نهاد رهبری دردانشگاه های فارس اظهار داشت: تنها راه نشاط و پویایی هر جامعه در نتیجه انتخابات آن جامعه است؛ به همین منظور مشارکت مردمی و در نهایت انتخاب کاندید اصلح اولویت در بحث انتخابات است، زیرا رهبرانقلاب نسبت به این مهم تاکید فراوان دارند.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاخص های انتخاب فرد اصلح به عنوان یک رئیس جمهور را اعلام کرده اند، گفت: نیاز است با مشارکت حداکثری بتوانیم اصلح ترین فرد را انتخاب و به دیگران پیشنهاد بدهیم و به دنبال آن در دام دوگانه های کاذب انتخاباتی قرار نگیریم و به شعارهای برخی از کاندید ها توجه نکنیم.

عباسی مهر از مسوولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اساتید دانشگاه خواست به موضوع «جمهوریت» بیشتر توجه کنند و در جامعه به آن بپردازند، زیرا این مهم در بمباران خبری به کمتر توجه می شود و در مباحث نظری نیز، محجوب مانده است.

این مسوول سیاسی و فرهنگی ادامه داد: تجربه زیستی افراد سیاسی نشان می دهد هرگاه مردم از دولت فاصله گرفته اند، نظام با مشکل مواجه شده و این نباید از سوی برخی از مسوولان رقم بخورد، زیرا مردم نشان اساسی و محوری دارند که با هر اقدام مهم، نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم تجلی پیدا می کند.

این مدیر سیاسی، «امپراتوری گفتمان» را یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: در منطقه شاهد آن هستیم که در نظام جمهوری اسلامی یک رکن مهم گفتمانی وجود دارد که به تدبیر رهبر انقلاب اسلامی موضوعات مهمی در منطقه رقم می خورد که تمام معادلات دشمن را برهم زده است.

عباسی مهر یادآور شد: بعد از شهادت رئیس جمهور، بسیاری متوجه شدند که رئیس جهمور شبانه روز در تلاش بود که بتواند از آرمان های نظام دفاع کند و یک رئیس جمهور نیز می تواند در مسیر خدمت هم به شهادت برسد و پیام شهید جمهور به انقلاب، خدمتگذاری در راه نظام جمهوری اسلامی است.

او تاکید کرد: نباید بعد از موضوع انتخابات، به وعده صادق و عملیات طوفان الاقصی، کم توجه شویم، زیرا کشور هنوز درگیر با رژیم جعلی صهیونیست است.