عزیز آبادی رییس ویژه ستاد مردمی یاران دکتر قالیباف:

اصلح ترین فرد، انتخاب آگاهانه مردم است

مرکزی-کلمه نیوز-رضا عزیز آبادی رییس ستاد ویژه مردمی دکتر محمدباقر قالیباف گفت: اصلح ترین فرد انتخاب آگاهانه مردم است.

عزیز آبادی ظهر امروز در همایش حامیان قالیباف در اراک افزود: ستادهای مردمی دکتر قالیباف بصورت مردمی تشکیل شده و این نقطه قوت این جریان است.

وی اظهار کرد: همه نامزد های انتخابات ریاست‌جمهوری ارزشی و قطعا دلسوز نظام هستند و ما وظیفه داریم اصلح ترین فرد با سابقه درخشان اجرایی و عملیاتی را انتخاب کنیم و دکتر محمدباقر قالیباف بطور میانگین حدود ۶ میلیون از آرای خاکستری مردم را جذب خواهد کرد.
وی اضافه کرد: ما به هر تصمیمی که در جبهه انقلاب پیرامون انتخابات‌ گرفته شود تمکین می کنیم.

عزیزآبادی گفت: امیدوارم تدبیری شود که انشالله پیروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب و بویژه جناب دکتر قالیباف باشد.
وی افزود: با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی و مدیریتی که وجود دارد ایشان از لحاظ اجرایی و رزومه کاری بر همه کاندیداها ارجعیت دارد و امیدوارم دیگر تکرار سال ۹۶ که ایشان با توجه به مصلحت به نفع شهید جمهور جناب آقای دکتر رییسی کناره گیری نمود را شاهد نباشیم که چند میلیون رای سرگردان خاکستری را به سبد رای جبهه انقلاب داشته باشیم.

عزیز آبادی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بزرگان جبهه انقلاب با تصمیمی قاطعانه و عادلانه به نفع مردم و کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصمیم سازی نمایند.