آغاز تجمع انتخاباتی حامیان پزشکیان در ورزشگاه شیرودی تهران

به گزارش ایسنا، گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر یکشنبه ۳ تیر در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد. در این گردهمایی، علاوه بر مسعود پزشکیان جمعی از فعالان سیاسی، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین و وزرای پیشین حضور داشتند. […]

به گزارش ایسنا، گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر یکشنبه ۳ تیر در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

در این گردهمایی، علاوه بر مسعود پزشکیان جمعی از فعالان سیاسی، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین و وزرای پیشین حضور داشتند.

 محسن هاشمی رفسنجانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در این گردهمایی با بیان اینکه «مردم ایران به دنبال ایرانی آباد، آزاد و با رفاه در شأن خود هستند و برای عزت ایران، مردم ایران و اسلام انقلاب کردند»، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در شرایطی قرار گرفتیم که هر ساله سفره مردم دچار کمبود شده و در سطحی قرار گرفته که متاسفانه فقر در کشور در حال فراگیری است.

وی با تأکید بر اینکه شرایط کشور احتیاج به تغییر و تحول جدی دارد، گفت: در مناظره‌ها دیدم یک کاندیدا قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند ولی آقای پزشکیان قولی که نتواند انجام دهد، از دهانش در نیامده است؛ او آمده که ابتدا رای مردم را به دست آورد و با همت و پشتوانه مردم مطالبات آنها را با نظام و حاکمیت و مسئولان ارشد در میان بگذارد و بتواند با جلب اعتماد آنها کشور را نجات دهد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: با رای مردم رای به پزشکیان یک پیام جدی داده می‌شود که خواهان تغییر جدی در سیاست‌های کلی کشور هستند. آقای خاتمی تصمیم گرفتند در این انتخابات با جدیت شرکت و از پزشکیان حمایت کنند و امیدوارم که شاهد پیروزی آقای پزشکیان باشیم.

تکمیل می‌شود