پورمحمدی: باید برای رفع نارضایتی مردم تلاش کنیم

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در برنامه تلویزیونی «بدون تعارف» اظهار کرد: جامعه مقداری دچار احساس سردی و رخوت شده است. هرکس می‌تواند شور و نشاطی به انتخابات بدهد در این زمینه وظیفه دارد و مهمتر این است که بتواند تحول ایجاد کند. به خودم نمره ۲۰ نمی‌دهم وی افزود: هیچکس به […]

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در برنامه تلویزیونی «بدون تعارف» اظهار کرد: جامعه مقداری دچار احساس سردی و رخوت شده است. هرکس می‌تواند شور و نشاطی به انتخابات بدهد در این زمینه وظیفه دارد و مهمتر این است که بتواند تحول ایجاد کند.

به خودم نمره ۲۰ نمی‌دهم

وی افزود: هیچکس به خودش نمره ۲۰ نمی‌دهد. من هرگز به خودم نمره بالا نمی‌دادم چون انتظارم از خودم زیاد بوده و هم مردم از من انتظاری بیشتری داشتند. اکنون نیز واقعیت این است که مردم ناراضی هستند. باید کاری کنیم که رضایت مردم جلب شود. همه ما در ایجاد نارضایتی شریک هستیم و نمی‌توانیم خودمان را تبرئه کنیم اما باید تلاش کنیم جبران کنیم.

دشمن باندهای مافیایی هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با توجه به تجربه مدیریتی‌ام در مبارزه با فساد و تاکیدم بر شفافیت، آنانی که از وضع جاری نانشان در روغن است ناراحت می‌شوند. باندهای مافیایی و آنانی که تحریم را جوری با خودشان تنظیم می‌کنند که سود زیادی برایشان باشد. مثلاً وی‌پی‌ان‌ فروش‌ها که بازار مافیایی و مکاره‌ای شده که کیسه مردم را خالی می‌کند و برای ما مشکل‌ساز شده است.

در ۲۰ سال گذشته فقط ماشینم را عوض کردم

پورمحمدی تاکید کرد: من چهار بار تاکنون گزارش اموال خودم را با جزئیات آن ارائه داده‌ام. در ۲۰ سال گذشته فقط ماشینم را عوض کردم و تغییراتی جزئی در لوازم و اسباب خانه داشتم اما باغ، ملک یا ویلایی در کار نبوده است. پاداش خدمت هم که گرفتم آن را به بچه‌ها دادم که در بورس سرمایه‌گذاری کنند که همین بلایی که سر همه آمده سر بچه‌های ما هم آمده است. فقیر نیستم ولی زندگی متوسطی دارم و با حقوق بازنشستگی زندگی می‌کنم. الان می‌فهمم که سر حقوق‌بگیران پایین و بازنشستگان چه می‌آید و این در حالی است که اجاره خانه هم پرداخت نمی‌کنم.

فرزندانم شغل دولتی ندارند

وی یادآور شد: فرزندانم هم شرایط زندگیشان اینطور است که یکی به خاطر پدرشوهرش وضع خوبی دارد و دیگری از خود ما هم ضعیف‌تر است. سعی کردم همه فرزندانم در فضای متعارف عرفی زندگی کنند. هیچکدام از بستگانم را در حوزه‌ای که کار می‌کردم نبردم. فرزندانم هم شغل دولتی ندارند.

پورمحمدی: باید برای رفع نارضایتی مردم تلاش کنیم

رفاقتم با آقای احمدی‌نژاد هنوز هم برقرار است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همه مسئولان با شبهه‌ها و سئوالاتی مواجه هستند. مثلاً در دولت نهم وقتی کنار گذاشته شدم، خیلی فعال بودم. به من توصیه کردند برای حفظ حرمت استعفا کن که گفتم من به نظرم مدیر موفقی هستم و فضای عمومی و دولت هم به من اقبال داشت و حتی به من گفتند که در جایگاه دیگری قرار بگیر که قبول نکردم و گفتم رفاقتمان سرجایش می‌ماند. با آقای احمدی‌نژاد هنوز هم رفاقتم برقرار است.

در دولت یازدهم تحمل نشدم

پورمحمدی افزود: دولت یازدهم با گرایش‌ها و شعارهایی که داشت چندان با تیپ ما همخوانی نداشت اما چون رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودم و وزیر دادگستری را هم باید رئیس قوه قضائیه معرفی کند که البته من خیلی مخالف بودم اما در نهایت با استخاره‌ای که انجام دادم تسلیم شدم. البته در همان دولت هم بعد از یک دوره کنار گذاشته شدم و تحمل نشدم.

قدرت را باید به دولت و رئیس‌جمهوری بازگردانیم

وی گفت: بازنشستگی برای ما معنا ندارد و کسی که دغدغه داشته باشد هیچوقت بازنشسته نمی‌شود. قدرت را باید به دولت و رئیس‌جمهوری بازگردانیم. نباید وعده‌ای که نمی‌توانیم عمل کنیم بدهیم اما برخی رویه‌ها و شوراها دست رئیس‌جمهوری را می‌بندد که باید در این زمینه مسائل را حل و فصل کرد.

انتهای پیام