رییس اداره حفاظت محیط زیست قیروکارزین خبر داد:

پایان عملیات تعویض کیسه‌های معیوب سامانه فیلتراسیون کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین

فارس_ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از پایان عملیات تعویض کیسه‌های معیوب سامانه فیلتراسیون کارخانه سیمان سپهر این شهرستان خبر داد و بیان داشت : مهندسین کارخانه سیمان سپهر در راستای رفع آلودگی بگ‌هاوس کارخانه سیمان سپهر به صورت شبانه‌روزی جهت تعویض فیلترها اقدام کردند.

کلمه نیوز_ عباس قائدی اضافه کرد: خوشبختانه عملیات تعویض فیلترها با موفقیت به اتمام رسید و هم اکنون بگ‌هاوس‌های کارخانه سیمان سپهر از نظر میزان آلایندگی در وضعیت مطلوب و استاندارد زیست محیطی قرار دارد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین با اشاره به بازدیدهای انجام شده و تعیین فرصت و ضرب الاجل از سوی کارشناسان محیط زیست این شهرستان اضافه کرد: رفع کامل آلودگی و تعویض کیسه های معیوب فیلتراسیون پس از مهلت و ضرب الاجل یک هفته ای محیط زیست جهت رفع آلودگی مورد تایید محیط زیست قرار گرفت.

قائدی با اشاره به اینکه صنایع این شهرستان تحت رصد کامل و پایش آلودگی قرار دارند با تقدیر از مسوولان کارخانه سیمان این شهرستان برای رفع آلودگی ادامه داد: محیط زیست در راستای منافع مردم و برای حفظ سلامت جامعه این نظارت ها را دنبال می کند و قطعا با هم افزایی و تعامل صنایع و تولید کنندگان صنعتی می توانیم ضمن حفظ اشتغال و تولید جامعه ای سالم تر داشته باشیم.