در شهر شهباز برگزار شد،

برگزاری جشن عید غدیر خم در شهباز

مرکزی-کلمه نیوز-جشن عید غدیر خم با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی، مبین مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مرکزی ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهباز، فرماندهان حوزه مقاومت بسیج و گردان کمیل شهرشهباز و با استقبال باشکوه مردم در پارک چما این شهر برگزار شد.

نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این مراسم گفت : همه وظیفه دارند در راستای افزایش مشارکت در روز هشتم تیرماه تلاش کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور اضافه شود.

وی افزود : مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضامن اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مناسبات بین‌المللی است.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر شهباز به بیان ویژگی دولت سیزدهم اشاره کرد و خاطر نشان کرد :توجه به مردم و در خط ولایت بودن ، ویژگی برجسته رییس جمهور شهید بود و همواره بر این مهم تاکید داشت.

اکبری با اشاره به جهاد تبیین و دستاوردهای دولت شهیدآیت رئیسی در شهر شهباز افزود : احداث مرکز جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز به مرکزیت شهباز ،ارتقای پاسگاه قره کهریز به کلانتری ۱۴شهباز و احداث ساختمان آن ،انعقاد قرارداد با شرکت ایرانسل جهت اجرای فیبر نوری ،احداث ساختمان اداره گاز شهباز ،اجرای نهضت مسکن ملی شهباز ،احداث یک باب سالن ورزشی و دو زمین چمن مصنوعی ، صدور مجوز و تأمین زمین اورژانس ۱۱۵ شهری شهباز و حمایت از بخش کشاورزی در اجرای جدول کشی باغات بخشی از خدمات دولت سیزدهم انقلابی و مردمی شهید جمهور بوده است .