دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انشتار پیامی، از عموم ایرانیان و به ویژه جامعه دانشگاهیان برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور اصلح، دعوت کرد.

کلمه نیوز_ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در این پیام با اشاره به نقش آحاد جامعه در تعیین سرنوشت، حضور پرشور در این رویداد ملی را عرصه ای دیگر از نمایش آگاهی و هوشمندی ملت ایران عنوان کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:

ایرانیان سرافراز در طول سال های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و در گذر از برهه های سرنوشت ساز و تاریخ ساز بسیار، همواره توانسته اند با حضور فعالانه و آگاهانه در تمامی عرصه ها، نقش سازنده ای در آبادانی و پیشبرد مسیر توسعه وطن اسلامی ایفا کنند و این راه پرافتخار میسر نگردیده جز به همت و همدلی، که رمز استواری ایران عزیز است.

هشتم تیر، عرصه ای دیگر از افتخارآفرینی ایرانیان در نقش آفرینی برای سازندگی و شکوفایی جلوه های توسعه ایران است که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم می خورد و بی تردید در این رویداد سرنوشت ساز نیز ایرانیان بار دیگر با نمایش جلوه های آگاهی و هوشمندی، حماسه آفرینی خواهند کرد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه شهید آیت الله رئیسی و تمامی شهدای سرافرازی که به بهای جان، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله های بالندگی به اهتزاز درآوردند؛ از عموم هموطنان ارجمند و به ویژه جامعه دانشگاهیان فرهیخته برای مشارکت پرشور در انتخابات روز هشتم تیر و انتخاب رئیس جمهور اصلح برای داشتن فردایی بهتر و ایرانی سربلند، دعوت می کنم.

امید است این انتخابات با حضور گسترده مردم عزیز ایران در انتخاب فردی شایسته برای ریاست جمهوری کشور، بتواند سرفصلی امیدآفرین و گامی پرتوان در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر وطن عزیزمان باشد.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز