جلیلی برای توسعه خوزستان برنامه ویژه دارد

مسئول ستاد دکتر جلیلی در خوزستان گفت: خوزستان و توسعه متوازن آن جزو اولویت‌های اصلی دولت دکتر جلیلی است و دولت دکتر جلیلی پایانی بر مشکلات استان است.

کلمه نیوز – کریم کریمی تبار مسئول ستاد دکتر جلیلی در خوزستان با تقدیر از مردم بابت خلق حماسه حضور گفت: مردم خوزستان در سفر استانی دکتر جلیلی حماسه آفریدند و نشان دادند حامی نامزد اصلح هستند.

وی افزود: حضور هزاران خوزستانی با وجود گرمای هوا در استقبال از دکتر جلیلی یک همایش مومنانه و برخواسته از روح ایمان و اعتقاد و تاکیدی بر حمایت خوزستان از فرزند انقلاب بود.

کریمی تبار بیان داشت: با وجود همه تنگناهای پیش روی ستاد در خوزستان، مردم با تشخیص درست و بصیرت انقلابی از دکتر جلیلی حمایت کردند و این حضور بی‌نظیر فصل الخطاب بود.

وی ادامه داد: دکتر جلیلی تنها نامزدی است که در مناظرات و گفتگوها نشان داده که دارای برنامه است و برنامه راهبردی و پیش‌برنده برای توسعه کشور دارد.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در خوزستان گفت: دکتر جلیلی اهل وعده دروغ و توخالی نیست و این روحیات مردمی و اهل برنامه بودن سبب شده مردم و روحانیون خوزستان از این نامزد حمایت کنند.

کریمی تبار گفت: خوزستان و توسعه متوازن آن جزو اولویت‌های اصلی دولت دکتر جلیلی است و دولت دکتر جلیلی پایانی بر مشکلات استان است.