احتمال بازداشت‌چندین نفر درپرونده مرگ متیو پری

گروه فرهنگی:مقامات لس‌آنجلس ممکن است به زودی چندین نفر را در رابطه با فروش داروی کتامین به بازیگر سریال «دوستان» (Friends) بازداشت کنند.به گزارش صبا، بررسی پرونده مرگ متیو پری در ۵۴ سالگی از تاثیرات کتامین همچنان ادامه دارد. منابع نشریه «پیپل» می‌گویند مقامات لس‌آنجلس ممکن است به زودی چندین نفر را در رابطه با […]

گروه فرهنگی:مقامات لس‌آنجلس ممکن است به زودی چندین نفر را در رابطه با فروش داروی کتامین به بازیگر سریال «دوستان» (Friends) بازداشت کنند.به گزارش صبا، بررسی پرونده مرگ متیو پری در ۵۴ سالگی از تاثیرات کتامین همچنان ادامه دارد. منابع نشریه «پیپل» می‌گویند مقامات لس‌آنجلس ممکن است به زودی چندین نفر را در رابطه با فروش داروی کتامین به بازیگر سریال «دوستان» (Friends) بازداشت کنند. پری اکتبر سال گذشته در جکوزی خانه‌اش غرق شد.
 

درباره بازداشت افراد باید دادستانی ایالات متحده تصمیم‌گیری کند اما این سازمان تا سه‌شنبه این هفته بیانیه‌ای منتشر نکرده است. مرگ پری تصادفی و بر اساس اسناد پزشکی قانونی بر اثر مصرف بیش از حد کتامین اعلام و پرونده او در ماه دسامبر بسته شد.

اما در ماه مه پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد که با همکاری سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا تحقیقات بیشتری دربازه مرگ بازیگر با اوردوز صورت می‌دهد تا روشن شود که کتامین چگونه به دست پری رسیده است. پری یک سال پیش از آنکه از دنیا برود در کتاب خاطراتش از کشمکش با اعتیاد به الکل و مواد مخدر گفته بود.

لیسا کودرو همبازی پری در «دوستان» این هفته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفت که برای زنده شدن خاطراتش از بازیگر نقش «چندلر بینگ» شروع به دیدن دوباره این سیت‌کام کرده است.  این بازیگر ۶۰ ساله که نقش «فیبی بوفی» را بازی کرده پیش‌تر معترف شده بود که تماشای بازی خودش او را «شرمسار» می‌کند.

کودرو می‌گوید: راستش، نمی‌توانستم تماشا کنم چون از دیدن خودم خیلی شرمنده می‌شدم. اما اگر به متیو فکر کنم، در آن صورت اشکالی ندارد. و این کار تقدیری از میزان شوخ بودن اوست و این چیزی است که می‌خواهم به یاد بیاورم.