صدیقی: حضور در انتخابات سرنوشت ملت را مشخص می‌کند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: انتخابات بیعت با خدا، دین، امام زمان(عج)، امام راحل، شهدا و پرچمدار دین و الگوی تراز ما در دوران غیبت آیت الله عظمی امام خامنه‌ای است. وی ادامه داد: در ۴۵ سال گذشته مرتب به صحنه آمدید و با علی بیعت کردید […]

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: انتخابات بیعت با خدا، دین، امام زمان(عج)، امام راحل، شهدا و پرچمدار دین و الگوی تراز ما در دوران غیبت آیت الله عظمی امام خامنه‌ای است.
وی ادامه داد: در ۴۵ سال گذشته مرتب به صحنه آمدید و با علی بیعت کردید و با بیعت خودتان ولایت را تعمیق کردید و ملیت و جمهوریت خودتان را تثبیت کردید، پس مسئله انتخابات مسئله اول ایران است. جمهوریت و اسلامیت با خون هزاران پاک باخته توحید امضاء شده است. شما در انتخابات با شهدا بیعت می‌کنید. نظام با جمهوریت خودش در دنیا احساس سرافرازی می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت علی(ع) با آن عظمتش چون حمایت مردم را نداشت، مجبور به صبر کردن تلخ و جانکاه شد. ملت ایران دست و بازوی امام زمان(عج) و رهبری هستند، موقعیتی که حضرت علی(ع) از آن برخوردار نبود. همراهی مردم با نظام به فضل الهی موجب برداشته شدن همه مشکلات و موانع خواهد شد.
صدیقی ادامه داد: حضور شما در انتخابات سرنوشت شما را تعیین می‌کند. حضور در انتخابات در حفظ امنیت و افزایش آن تاثیرگذار است. دشمن نمی‌تواند به شما ضربه بزند، اما وای از آن روز که علی تنها بماند در آن صورت مردم گرفتار ظالمان می‌شوند.
صدیقی همچنین با گرامیداشت ۷ تیر گفت: هفت تیر روز غلبه خون بر شمشیر و غلبه جمهوری اسلامی است. در این روز ۷۲ نفر از بهترین مسئولان کشور خونشان را پای انقلاب ریختند. سالار این شهدا شهید بهشتی بود که به فرموده امام یک ملت بود. او پنجه به روی هیچ کسی نمی‌انداخت و در خدمت بردبار بود. شهید رئیسی همان ویژگی‌های آیت الله بهشتی را داشت، به خصوص که دغدغه مردم را داشت. اگر نگویم شهید بهشتی بی‌نظیر بود کم نظیر بود. بنی صدر و جندیان ملی‌گرا ایشان را منزوی کردند و به ایشان تهمت زدند به نحوی که ایشان را گوشه نشین کردند، اما خون او موجب شناخته شدن خودش و جلای انقلاب اسلامی شد. بهشتی هم در فقه مجتهد بود و هم در عرفان عارف بود و هم در حکمت و فلسفه صاحب نظر بود. ایشان نسبت به امامت و ولایت «منم منم» نداشت.
صدیقی ادامه داد: آیت الله شهید بهشتی خدمتگزار بی ادعا و همیشه در صحنه و متعبد بود. شهید بهشتی و شهید رئیسی برای ما تراز و الگو و مدل هستند. رئیس جمهور منتخب علاوه بر داشتن ویژگی‌های عمومی باید اصلح باشد. اما اصلح کیست؟ اعتقاد رئیس جمهور به اعتقادات شما بسیار مهم است. رئیس جمهور باید همچون شهید بهشتی عقیده به مبانی انقلاب داشته باشد و شهید رئیسی اینطور بود.
امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله بهشتی رهبری را مقتدای خودش می‌دانست. رئیس جمهور باید کارایی و انرژی و کفایت لازم را داشته باشد تا بتواند مثل شهید بهشتی بدود.
صدیقی تاکید کرد: رئیس جمهور باید عاشق مردم باشد.
وی افزود: نفرت روزافزون و لعنت الهی بر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار باد که حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌کند. با زنده نگه داشتن شعائر جبهه‌ای از مردم مقاومت حمایت کنید.
وی در خطبه های اول نماز جمعه گفت: شما امت سرافراز ایران را به تقوای الهی و پرهیز از حرام خدا اطاعت از اوامر پروردگار متعال دعوت می‌کنم. نزول برکت و باز شدن گره‌ها و آسان شدن کارها در پرتو تقواست.
خطیب جمعه تهران گفت: روز عید غدیر عیدالله اکبر و بیعت کائنات با قطب عالم هستی حضرت امیرالمومنین (ع) است. غدیر یک روز نیست، بلکه خورشید هدایت و اهرم حرکت به سوی مبداء اعلا و مدل حکومت صالحان و حکمرانی است. وجود یک مرزبان آگاه که مرزهای دین را زیر نظر دارد و کشور دین را از تهاجم و تعرض شیاطین حفظ می‌کند، لازم و ضروری است.
صدیقی اظهار کرد: کسی که دین را با دل و عقل پذیرفت، باید شعائر دینی را نیز پاس بدارد. ولایت جزو شعائر دین است که باید پر و بال داده شود. امامت عملی کردن دین است. امام راه، راهنما و راهبر است. اگر امتی پرچم امامت را بالا برد و با حضور پر نقش خودش امامت را الگوی زندگی سعادتمندانه قرار داد، هیچ دشمنی قدرت تعرض به آن ملت را پیدا نمی‌کند. اجتماع ۱۰ کیلومتری مردم در روز غدیر یک خیزش بزرگ بود.
انتهای پیام