غضنفری: مردم با مشارکت پرشکوه‌تر در دور دوم انتخابات مشتی بر دهان دشمنان بزنند

کامران غضنفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار اهمیت دارد چراکه بسیاری از کشورهای خارجی که دل خوشی از جمهوری اسلامی ندارند منتظرند که بگویند مردم از دور اول انتخابات دلسرد شده و در دور دوم شرکت نکرده و حضورشان کمرنگ است. وی افزود: این کشورهای […]

کامران غضنفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار اهمیت دارد چراکه بسیاری از کشورهای خارجی که دل خوشی از جمهوری اسلامی ندارند منتظرند که بگویند مردم از دور اول انتخابات دلسرد شده و در دور دوم شرکت نکرده و حضورشان کمرنگ است.

وی افزود: این کشورهای خارجی می‌خواهند دلسردی را در جامعه ما ببینند تا با اتکا به آن، سرزنش‌های خود را پیگیری کرده و توطئه‌ها را شدیدتر کنند لذا بر همه مردم عزیز کشورمان لازم است تا در دور دوم انتخابات با انرژی و امیدواری بیشتر و باشکوه‌تر شرکت کنند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: حضور مردم در دور دوم انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظان جمهوری اسلامی است و به تقویت پایه‌های اقتدار کشور کمک می‌کند.

غضنفری ادامه داد: مردم کسی را انتخاب کنند که دشمنان ما خواهان او نیستند؛ مردم بررسی کرده که کدام گزینه مورد بغض و نفرت بیشتر دشمنان است، آنگاه به آن فرد رای دهند تا دشمنان ما ناامید شوند.

انتهای پیام