بازگشت دوباره سریال «مدیر شب»

گروه فرهنگی:فصل دوم سریال اکشن معمایی «مدیر شب» با همان ترکیب بازیگران فصل اول، وارد مرحله تولید می‌شود.به گزارش  صبا، تهیه کنندگان این مجموعه دلهره آور در شبکه بی بی سی چراغ سبز تولید را صادر کردند. سازندگان سریال در حال حاضر توضیحی درباره خط اصلی داستان فصل دوم نداده اند و این مسئله، هاله […]

گروه فرهنگی:فصل دوم سریال اکشن معمایی «مدیر شب» با همان ترکیب بازیگران فصل اول، وارد مرحله تولید می‌شود.به گزارش  صبا، تهیه کنندگان این مجموعه دلهره آور در شبکه بی بی سی چراغ سبز تولید را صادر کردند.

سازندگان سریال در حال حاضر توضیحی درباره خط اصلی داستان فصل دوم نداده اند و این مسئله، هاله ای از ابهام دور چندوچون ماجراهای آن ایجاد کرده است.با توجه به پایان باز فصل اول و ناتمام ماندن داستان چند کارکتر مهم و عمده آن، می توان پیش بینی کرد که فصل دوم به دنبال تعریف ماجراجویی های تعدادی از آنان خواهد رفت.

در پایان داستان فصل اول، نشان داده می شود که کاراکتر ریچارد روپر (با بازی هیو لاری) و اعضای گروهش توسط پلیس دستگیر می شوند.اما کمی بعد ون پلیس توسط خریداران و دلالان اسلحه ربوده می شود و نوعی بی تعادلی در ماجراها به وجود می آورد.

تام هیدلسون در داستان فصل تازه دوباره در قالب کاراکتر جاناتان پاین ظاهر می شود. او یک مامور مخفی ارتشی است که در فصل اول برای به دام انداختن سوداگران و دلالان اسلحه، در لباس مبدل یک مدیر شب یک هتل گران قیمت بازی کرد.اولیویا کولمن هم دوباره نقش آنجلا بار افسر اطلاعاتی انگلیسی را بازی می کند که برای انجام ماموریت خود با موانع متعدد روبروست.

نزدیکان به سریال این نکته را ذکر کرده اند که داستان فصل دوم حدود هشت سال بعد از داستان و ماجراهای فصل اول اتفاق می‌افتد.همین نکته گمانه زنی های زیادی را از طرف منتقدان و طرفداران سریال به وجود آورده است و نظرات مختلف و متفاوتی در این رابطه ارائه می‌شود.

این نظرات عمدتا در این رابطه است که کاراکتر ریچارد روپر هنوز کارهای تجاری ناتمامی دارد که می خواهد در فصل دوم مجموعه انجام دهد و همین موضوع، موتور محرکه داستان فصل دوم و فعالیت دوباره جاناتان پاین و آنجلا بار می‌شود.

فصل اول مدیر شب موفقیت‌های زیادی در مراسم گلدن گلوب کسب که انتخاب هیدلسون و کولمن به عنوان بهترین بازیگر یک مجموعه محدود و بهترین بازیگر زن نقش مکمل از جمله آنهاست.
این سریال هم چنین لقب یکی از پربیننده‌ترین سریال های سال ۲۰۱۶ شبکه بی بی سی را از آن خود کرد.