پیش بینی قیمت دلار تا زمان تحلیف رئیس جمهور

گروه اقتصادی:قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و در کف کریدور ششم معامله شد. دیروز این اسکناس برای ساعاتی در سقف کریدور پنجم قرار گرفت، اما رشد تقاضا بار دیگر دلار را به کریدور ششم برگرداند. به گزارش تجارت نیوز،معامله‌گران بازار‌های مالی، با توجه به روند رنج دلار و تلاش بازارساز برای ثبات بازار ارز […]

گروه اقتصادی:قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و در کف کریدور ششم معامله شد. دیروز این اسکناس برای ساعاتی در سقف کریدور پنجم قرار گرفت، اما رشد تقاضا بار دیگر دلار را به کریدور ششم برگرداند.

به گزارش تجارت نیوز،معامله‌گران بازار‌های مالی، با توجه به روند رنج دلار و تلاش بازارساز برای ثبات بازار ارز روز‌های آرامی را تا میانه مرداد برای بازار ارز پیش‌بینی می‌کنند. به اعتقاد آن‌ها پیروزی نامزد میانه‌رو، خوش‌بینی نسبت به آینده سیاسی را به جامعه تزریق کرده است. آن‌ها می‌گویند تا مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری دلار در روند رنج معامله می‌شود.

 

قیمت حواله و اسکناس دلار افزایشی شد
گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۳۲۰ تومانی ایستاده است و نسبت به روز شنبه رشد ۱۸۰ تومانی دارد. قیمت تتر با کاهش ۵۰ تومانی روی رقم ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس با رشد ۵۰۰ تومانی با قیمت ۷۷ هزار و ۲۸۰ تومانی معامله می‌شود و یورو نیز با افزایش هزار تومانی روی رقم ۶۵ هزار و ۵۶۰ تومانی ایستاده است.گفتنی است اسکناس دلار روز یکشنبه با رقم ۴۶ هزار و ۴۰۳ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۳۲۷ تومانی عرضه و بیش از ۱۵۰ تومان گران شد.