رئیس ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب:

رسانه ها با آزادی نگاه روشن به مسائل داشته باشند/دولت دیدگاه حمایتی به بخش رسانه ها خواهد داشت

هرمزگان/ کلمه نیوز-رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان  با بیان اینکه یکی از بخش هایی که رئیس جمهور منتخب به جد به آن خواهند پرداخت آزادی رسانه هاست گفت :رسانه ها بایستی آزاد باشند و با نگاه روشن به مسایل مشکلات را نمایان کنند. 

ابراهیم امینی پوری در نشستی خبری که در سالن اجتماعات هتل هما بندرعباس، برگزارشد ؛ رسانه ها  را کمک کننده به دولت دانست و افزود : رسانه ها در مسیر توسعه همراه و همگام با دولت باشند و در همه سطوح به وظیفه اطلاع رسانی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: در دولت چهاردهم جایگاه خبرنگاران متفاوت با شرایط فعلی خواهد بودو دولت دیدگاه حمایتی به بخش رسانه ها خواهد داشت.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان  با تقدیر از حضور پر شور مردم استان در این دور انتخابات  ابراز کرد :دکتر پزشکیان با چهار تفکر در تقابل بود و در نهایت موفق شد بیشترین آرای مردمی را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری کسب کند .

امینی پوری بیان کرد: رئیس‌جمهور منتخب به دنبال ایجاد عدالت ،همراهی و همدلی است و دولت چهاردهم به عنوان یک دولت ملی از همه ظرفیت های موجود به شایستگی استفاده خواهد کرد و کشور را در مسیر واقعی  قرار خواهند داد.

وی گفت : هرمزگان  به تعداد استان های کشور استاندار دارد و در درون خود افراد بسیار شایسته  ای برای پست های مدیریتی دارد.

امینی پوری  تاکید کرد:در خصوص به کار گیری نیروهای شایسته اهل سنت تنگناهایی وجود دارد که باید این تنگناها حذف شودو از همه نیرو های توانمند در توسعه و پیشرفت استان و کشور بهره برد.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان با اشاره به معضلات و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه بیکاری جوانان هرمزگان گفت : استان هرمزگان  با دارا بودن ۵۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک ، نباید دارای فرد بیکار و مشکل اشتغال باشد.

وی در پایان تغییرات مدیریتی در استان در دولت آتی را اجتناب ناپذیر خواند و گفت :  این مساله خواست مردم و جامعه است و قطعا کسانی جایگزین می شوند که کارآمد ،کارشناس  ومتخصص حوزه مربوطه باشند.

در ادامه این نشست قائم مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان نیز با اشاره به توسعه نیروی انسانی  به عنوان پایه و اساس توسعه پایدار گفت: اگر نیروی انسانی نباشد که ظرفیت ها را به فعلیت برساند ،توسعه بر روی کاغذ  عقیم می ماند.

مسعود پاکزاد با تاکید بر اینکه توسعه از منابع انسانی آغاز می شود افزود :فضای امروز هرمزگان نیازمند توسعه ،تعامل و خیر خواهی است و با تک حزبی و تک گروهی قابل اداره شدن نیست.

وی ادامه داد: هرمزگان نیرو های توانمند بسیاری دارد که تنها باید سازماندهی شوند و بطور قطع از نیرو های توانمند هرمزگان در عرصه های مختلف استفاده خواهیم کرد.

پایان خبر/

خبرنگار: آزاد کویک