مدیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی:

خادمیاران رضوی استان مرکزی پای کار حضور حداکثری مردم در انتخابات

مرکزی-کلمه نیوز-مدیر کانون های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای موفق طرح پویش حضور حداکثری در انتخابات با مشارکت خادمیاران رضوی خبر داد.

محمد بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پویش که با مشارکت خادمیاران رضوی در سراسر استان مرکزی به اجرا درآمد با هدف تسهیل برای حضور افراد سالمند، افراد کم توان جسمی، بیماران و … در پای صندوق های رأی از ابتدای آغاز اخذ رأی در شعب انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری انجام شد.

وی افزود: در اجرای این طرح خادمیاران رضوی در کلانشهر اراک در روز انتخابات جمعه ۱۵ تیرماه از ساعت ۸صبح تا ۸شب ، بمنظوربالابردن میزان مشارکت در انتخابات و خدمت به شهروندان گرامی سالمند، افراد کم‌توان جسمی و جانبازان گرانقدر، بدون جانب‌داری از کاندیداهای محترم خدمات نقلیه رایگان انجام دادند.

بخشی توضیح داد: متقاضیان در اجرای این طرح از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن اعلام شده ۴۸ ساعت قبل از اخذ رأی، شماره پیامکی و یا ارسال پیام در پیام رسان ایتا درخواست اعزام وسیله نقلیه رایگان برای اخذ رأی داشتند.

وی افزود: فراخوان داوطلبین خدمت از ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای انجام و خادمیاران با حضور در دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ پاسخگوی تلفن همراه و پیامک متقاضیان بودند.

بخشی بیان کرد: در اجرای این طرح ۲۰ نفر داوطلب راننده که دو نفر با خانمهای خود و ویلچر اعلام آمادگی کردند به ۱۰۰ نفر خدمات رایگان حمل و نقل ارائه کردند.

وی گفت: اهدای نمک و نبات تبرکی به اغلب رای دهندگان دریافت کننده خدمت از برنامه های این پویش بود که حال و هوای امام رضایی ایجاد کرد.

بخشی در پایان از تمامی داوطلبان شرکت کننده در اجرای این پویش قدردانی کرد و افزود: حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار و عظمت کشور در تمامی عرصه های بین المللی و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی از توطئه افکنی علیه ملت ایران خواهد شد.