تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان بعنوان نهمین رئیس جمهور ایران

فارس_ رییس شورای اسلامی استان فارس در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت.

کلمه نیوز_ «فتح الله امینی» رییس شورای اسلامی استان فارس در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برگزاری انتخابات با شکوه، مردمی و عزتمندانه ریاست جمهوری ایران و حضور پر شور و حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بی‌تردید، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقمندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و سرنوشت آینده خود و فرزندان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی در پی، حماسه‌ای با شکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد.

این رویداد غرورآفرین در حالی صورت گرفت که دشمنان نظام همه ابزارهای تبلیغی را برای ایجاد تردید در نقش‏آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود به کار گرفتند ولی ملت ایران با هوشیاری، زمان‏شناسی و مشارکت خود، یک بار دیگر مانع از تحقق خواست بیگانگان شدند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان، به منتخب مردم برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت شرکت کنندگان به‌عنوان رئیس‌جمهور همه مردم ایران، تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم.

بی تردید مردم ولی نعمتان این کشور هستند و در این راستا اعضاء شورای اسلامی استان فارس تمامی تلاش خود را در راستای خدمت به مردم و همراهی با دولت چهاردهم خواهیم داشت.

فتح الله امینی

رییس شورای اسلامی استان فارس