پیام تقدیر و تشکر انجمن موسیقی هرمزگان

هرمزگان/ کلمه نیوز-هیئت مدیره جدید انجمن موسیقی هرمزگان به مناسبت حضور پرشور هنرمندان در ایجاد مجمع عمومی و برگزاری انتخابات انجمن موسیقی هرمزگان پیام تقدیر و تشکری را صادر نموده اند.

متن پیام هئیت مدیره جدید انجمن موسیقی هرمزگان به این شرح است:

درود به نوای سازهای جفتی و سرنا به نغمه‌‌ میروک، به ریتم دلنشین پامُش سلام به نغمه‌ کَغار و لوار و شرجی و گرما، و همه هنرمندانی که در تمام این سالها نوای دلنشین این سازها را گرم و زنده نگه داشتند.

از ملک هرموز تا جاشک از حاجی آباد زیبا تا دهبارز و کَلهه‌ هزاره‌ مینو از بندر زیبای گمبرون تا کِشم و کیش و بوموسی سلام به لنگَه و بستک تا پارسیان همیشه جاویدان و درود به همه‌ی عزیزان و مهربانانی که دغدغه‌ی زیبای هنر گوش‌نواز موسیقی را دارند.

ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که به فرزندان موسیقی استان هرمزگان اعتماد نمودند و ما را به نمایندگی از خود برگزیدند، امیدواریم با حمایت و همراهی همه شما دلسوزان جامعه موسیقی استان و همه دست‌اندرکاران امر بتوانیم در مسیر رسیدن به هدفی مشترک که خواسته‌‌ی همه‌ ماست موفق باشیم و در این راه ناهموار در کنار یکدیگر بمانیم.

شایسته است مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه‌ عزیزانی که در کسوت مسئول و خدمتگزار جامعه‌ بزرگ موسیقی در ادوار گذشته در انجمن حضور داشته‌اند و برای این هنر زیبا تلاش کرده‌اند تقدیم نماییم و تاکید کنیم که قطعا تجربیات و فعالیت‌های همه‌ی این دوستان عزیز، چراغ راهمان خواهد بود.

اکنون دستِ یاری و مهر خود را به سوی همه‌ پیشکسوتان، هنرمندان، دانشگاهیان، آموزشگاه‌ها، پژوهشگران و محققین این حوزه دراز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از همه‌ ظرفیت عزیزان، در راستای تعالی موسیقی استان بهره شایسته ببریم. در پناه یزدان باشید و تا دیرزمان به شادی زیست کنید.

هیئت مدیره انجمن موسیقی استان هرمزگان

پایان خبر/