بهره برداری از پروژه بهسازی ۵ اتاق عمل در بیمارستان حضرت زینب(س)

فارس_ به مناسبت هفته دولت، پروژه بهسازی پنج اتاق عمل در بیمارستان حضرت زینب(س)، به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه بهسازی ۵ اتاق عمل در بیمارستان حضرت زینب(س)

به مناسبت هفته دولت، پروژه بهسازی پنج اتاق عمل در بیمارستان حضرت زینب(س)، به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دکتر «جعفر قادری» نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز حضور یافته و پروژه های جدید این مرکز آموزشی درمانی، به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر «دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس در این آیین، بهره برداری از این خدمت را گامی موثر در ارتقای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

 

دکتر «حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز گفت: این پروژه با همکاری خیرین عرصه سلامت و با هدف بهبود فضای فیزیکی و امکانات بیمارستان حضرت زینب(س)، ظرف مدت پنج ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

همچنین رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) در حاشیه این آیین گفت: علمیات اجرایی بهسازی و نوسازی بخش اتاق عمل این بیمارستان که از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز درمانی در جنوب شهر شیراز محسوب می شود، از اوخر نیمه اسفند سال ۱۴۰۳ با پیگیری مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

 

دکتر «فاطمه سادات نجیب» با بیان اینکه اتاق عمل این بیمارستان یکی از مهمترین مراکز ارائه خدمات زنان و زایمان در شیراز محسوب می شود، ادامه داد: بیماران حاد جراحی زنان و همچنین مادران باردار با ضریب خطر بالا از سراسر استان برای درمان به این بخش ارجاع داده می شوند.

 

این پروژه در قالب پنج اتاق منطبق بر استانداردهای فضای فیزیکی جدید طراحی شده و بر اساس آخرین استانداردها و روزآمدترین تجهیزات در مرحله پایانی برای افتتاح قرار گرفته است.

 

امروز و در هفتمین روز از هفته دولت، ۳۳ پروژه درمانی دیگر نیز در استان فارس، به بهره برداری می رسد.