حق آلایندگی شهر حمیدیه کجا مصرف شد ؟/ ضرورت بازخواست رئیس شورای شهر و شهردار حمیدیه توسط نهادهای امنیتی و نظارتی 

کلمه نیوز – روز گذشته مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در حاشیه بازدید از شهر حمیدیه در جمع مردم با اشاره به عدد پرداختی حق آلایندگی خواستار شفاف شدن هزینه های انجام شده از منابع حق آلایندگی در حمیدیه شد. طرح چنین موضوعی از سوی یوسفی باعث برآشفتگی رئیس شورای شهر […]

کلمه نیوز – روز گذشته مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در حاشیه بازدید از شهر حمیدیه در جمع مردم با اشاره به عدد پرداختی حق آلایندگی خواستار شفاف شدن هزینه های انجام شده از منابع حق آلایندگی در حمیدیه شد.

طرح چنین موضوعی از سوی یوسفی باعث برآشفتگی رئیس شورای شهر و شهردار حمیدیه شد و جیغ و داد را جایگزین پاسخگویی کردند که البته با واکنش محکم مجتبی یوسفی مبنی بر پیگیری نحوه هزینه های مصرفی از سوی شورای شهر همراه شد.

یوسفی با بیان اینکه از چنین رفتارهایی ترسی ندارم مطرح کرد که حق و حقوق مردم حمیدیه قابل گذشت نیست و تا شفاف شدن تمام هزینه ها از سوی شورای شهر و شهردار حمیدیه پیگری خواهم کرد.

لازم به ذکر است طبق اعلام سازمان امور مالیاتی پرداخت عوارض و حق آلایندگی از سال ۹۹ تا ۱۴۰۲ و ۵ ماهه ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد:

در سال ۱۴۰۲ به شهرداری حمیدیه مبلغ ۹۸ میلیارد تومان پرداخت شد، در سال ۱۳۹۹ به شهرداری حمیدیه مبلغ ۷/۴ میلیارد تومان پرداخت شد، در سال ۱۴۰۰به شهرداری حمیدیه مبلغ ۱۴ میلیارد تومان پرداخت شد، در سال ۱۴۰۱ به شهرداری حمیدیه مبلغ ۶۸ میلیارد تومان پرداخت شد، در مجموع سنوات ۹۹ الی ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان به شهرداری حمیدیه پرداخت شد‌.