لزوم مردمی‌سازی اقتصاد برای رفع مشکلات اقتصادی

خوزستان - امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم توجه دولت به اشتغال جوانان، گفت: مردمی‌سازی اقتصاد یکی از وظایف دولت و از راه‌های اصلی توسعه کشور است، دولتمردان با سرلوحه قرار دادن آن مردم را در رفع مشکلات اقتصادی همراه کنند.

کلمه نیوز – حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز _ جمعه نهم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: ما سه وظیفه فردی شامل نماز، روزه و حج داریم و وظایف اجتماعی ما شامل امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه جهانی نیز، همدلی و انسجام جهانی برای مقابله با استکبار است.

وی با آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم افزود: دولت چهاردهم، پنج وظیفه دارد؛ وظیفه اول این است که بازگشت به عقب، خط قرمز است و راه حل مشکلات در برنامه‌های بالادستی است، دومین تکلیف توجه به شعار سال است، مردمی‌سازی اقتصاد دیگر وظیفه‌ای است که از راه‌های اصلی توسعه کشور است و دولتمردان باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم را در رفع مشکلات اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی همراه کنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ایجاد هماهنگی کامل و اجتناب از سردرگمی از دیگر وظایف است، اولویت‌بندی برای حل معضلات و تخصیص منابع برای رفع مشکلات بر اساس تورم و نا ترازی اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: توجه ویژه به اشتغال جوانان و افزایش قدرت خرید مردم در برنامه دولت چهاردهم باشد؛ انتخاب دقیق و شایسته سالاری مدیران میانی در وزارتخانه‌ها و استان‌ها بسیار مهم است. جوانان انقلابی برای آینده پرورش داده شوند چراکه سکاندار کشور خواهند شد.

وی عنوان کرد: برای اینکه دولت بتواند کار کند باید تلاش کنیم و توان خود را ذیل سیاست‌های کلان کشور به کار گیریم تا مشکلات را مرتفع کنیم.