آغاز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان

سرپرست مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان گفت: این مرکز همانند سنوات گذشته در راستای رسالت خود مبنی بر مهارت افزایی و پرورش تکنسین و کارشناس متخصص، جهت نیمسال مهرماه ۱۴۰۳ در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های مختلف اقدام به پذیرش دانشجو(بدون کنکور) می نماید.

کلمه نیوز – مهدی هودگر سرپرست مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان از آغاز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در این مرکز آموزش علمی کاربردی و در ۱۴ کد رشته خبر داد و اظهار داشت: در این نیم سال ۳ رشته جدید و کاربردی مهندسی تجهیزات پزشکی، مدیریت امداد و سوانح طبیعی، مترجمی زبان انگلیسی به ظرفیت این مرکز علمی اضافه گردیده است.

این مقام مسئول با اعلام این خبر گفت: آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای مهرماه ۱۴۰۳ در مقطع کاردانی با ۵ رشته و کارشناسی با ۹ رشته است.

هودگر افزود: ثبت نام داوطلبان دوره‌های کاردانی از ۱۹ شهریور آغاز و تا ۲۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت،همچنین ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نیز از ۲۱ شهریور آغاز و تا ۲۶ شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام در این مرکز هم به صورت حضوری و هم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند کد رشته محل را از دفترچه ثبت نام انتخاب کنند.

این مقام مسئول گفت: داوطلبان می‌توانند جهت مشاهده دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مهلت مقرر به پرتال اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی در ادامه از علاقه‌مندان دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۳۴۰۰۷۰ -۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

هودگر در خاتمه اظهار کرد: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.