صعود ستارگان نویان ممسنی و ستارگان ساحل آفتاب فراشبند به لیگ برتر نونهالان استان فارس

فارس_ مسابقات فوتبال لیگ دسته یک نونهالان فارس با صعود تیمهای صعود ستارگان نویان ممسنی و ستارگان ساحل آفتاب فراشبند به ایستگاه آخر رسید.

کلمه نیوز_ این مسابقات با شرکت ۲۳ تیم در چهار گروه به صورت تک‌ بازی برگزار شد که ۸ تیم ستارگان نویان ممسنی ، ستارگان جوان رستم ، استعدادهای درخشان نی ریز ، ستارگان هونام مرودشت ، سرخپوشان مرودشت ، ستارگان ساحل آفتاب فراشبند ، قادری لامرد و ستارگان آذرخش طلایی فیروزآباد موفق به صعود به مرحله بعدی شدند.

در پایان مرحله نهایی که با حضور ۸ تیم برگزار شد، تیمهای ستارگان نویان ممسنی و ستارگان ساحل آفتاب فراشبند هر کدام با کسب ۹ امتیاز در گروه خود اول شدند و سهمیه حضور در لیگ برتر نونهالان استان را کسب نمودند.

به گفته خلیل حاجی پور مسئول کمیته برگزاری مسابقات ، در هفته پایانی تیم ستارگان نویان ممسنی در یک بازی حساس با نتیجه ۲ بر یک تیم ستارگان هونام مرودشت را شکست داد و در بازی حساس دیگر ستارگان ساحل آفتاب فراشبند با نتیجه ۳ بر یک تیم قادری لامرد را از پیش رو برداشت و به لیگ برتر صعود نمود.

این گزارش حاکی از آن است که این مسابقات به مدت ۴۵ روز به طول انجامید و شهرستان ممسنی با شرکت ۴ تیم بیشترین حضور را در این مسابقات را ثبت نمود.