پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد آغاز شد

فارس_ مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: فرصتی ویژه جهت ثبت نام و تحصیل در بزرگترین دانشگاه جنوب کشور و پر مخاطب‌ترین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برای نیم‌سال اول ۱۴۰۳ فراهم شده است.

کلمه نیوز_ مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با اشاره به پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز دارای امکانات کامل آموزشی و پژوهشی بوده و امکان تحصیل همزمان در ۲ رشته با پرداخت یک شهریه ثابت در این دانشگاه فراهم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز افزود: عقد قرارداد با صنایع بزرگ استان فارس جهت اشتغال دانشجویان،  ارایه وام‌های قرض الحسنه و دانشجویی، و تضمین آینده شغلی دانشجویان با اجرای طرح پویش از دیگر مزایای این مرکز آموزشی منحصر به فرد است.

وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.iau.ir  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند یا از طریق t.me/shiraziau در تلگرام، instagram.com/shiraz.iau در وتساپ و www.zil.ink/iau_shiraz اطلاعات بیشتر را دریافت کنند.