مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس:

برگزاری پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با عنوان ” ناداستان” در شیراز

فارس_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با عنوان " ناداستان" در شیراز خبر داد.

کلمه نیوز_ محمد ثابت اقلیدی امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳ گفت: نشست ادبی، نوشتن برای شنیدن، “ناداستان” یکی دیگر از پیش رویدادهای سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است که دوشنبه ۲۶ شهریورماه در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی به میزبانی شیراز افزود: این جشنواره بین‌المللی نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ده‌ها پیش رویداد و همایش تخصصی با تأکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره در سطح استان برگزارشده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روند برگزاری این پیش رویدادها همچنان ادامه دارد.

ثابت اقلیدی ادامه داد: نشست ادبی نوشتن برای شنیدن، “ناداستان”با حضور استاد احسان عبدی پور برگزار می‌شود و مخاطبان این برنامه نوجوانان، جوانان، دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نویسندگی و تولید پادکست است.

او گفت: متقاضیان برای شرکت در این کارگاه لازم است درخواست خود را به آدرس ایمیل farsfestival@farschto.ir ارسال نمایند و آخرین‌مهلت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان ساعت ۲۴ یک‌شنبه ۲۵ شهریورماه است.