با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان؛

آغاز عملیات احداث ۱۵ مدرسه ۱۲ کلاسه در هرمزگان

هرمزگان/ کلمه نیوز-با حضور صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ؛ مهدی دوستی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و مسوولین استانی عملیات احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به نمایندگی از ۱۵ مدرسه استان آغاز شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت  وزیر آموزش و پرورش در این مراسم، آموزش و پرورش هرمزگان را پیشران در حوزه مهارت آموزی و ایجاد ساختار منسجم آموزشی برشمرد و از تلاش‌های استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از دهه هشتاد که پروژه مسکن ساخته و تحویل مردم شد امکانات زیرساختی نظیر مدرسه دراین مجموعه‌ها در نظر گرفته نشده بود که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد.

وی افزود: با بهره‌گیری از همین تجربه، همزمان با پروژه های نهضت ملی مسکن به ایجاد زیر ساخت های زیربنایی نظیر آب و برق ، امکانات آموزشی نیز پرداخته ایم.

گفتنی است؛ مقرر شد ۱۵ پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه طی دو سال در ۸ شهر بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، بستک، حاجی آباد، پارسیان و جاسک با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان  با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان به سرعت ساخته شود و از این تعداد ۶ فضا در شهرک پیامبر اعظم ساخته خواهد شد که یک اقدام تحولی بزرگ در تامین فضای آموزشی  شهر بندرعباس خواهد داشت.

پایان خبر/