رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی:

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی

مرکزی-کلمه نیوز-رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه در استان خبر داد.

علیرضا نظام آبادی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مرکزی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ در ۴۳ کدرشته محل و ۸ مرکز آموزش علمی کاربردی از ۱۹ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی افزود : ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ نیز در ۲۴ کدرشته محل و ۷ مرکز آموزش علمی کاربردی از امروز ۲۱ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد : در پذیرش های پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف، در استان اقدام به ایجاد ۱۶۳۰ نفر ظرفیت در دوره کاردانی و ۱۰۶۰ نفر ظرفیت برای دوره کارشناسی ناپیوسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با شروع ثبت‌نام، دفترچه‌ راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی به نشانی mk.uast.ac.ir قابل رویت و در دسترس داوطلبان می‌باشد، برهمین اساس داوطلبان می‌بایست ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای پذیرش نسبت به ثبت‌نام در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود نگه دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی در پایان اظهار داشت: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب نمایند و نیز ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.