مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

برگزاری ۳۲۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان برنامه در استان مرکزی طی هفته دفاع مقدس

مرکزی-کلمه نیوز-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست خبری پیرامون تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: طی هفته دفاع مقدس ۳۲۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان برنامه با همکاری توسط دستگاه های مختلف در سطح استان برگزار می شود.

سرهنگ غلامرضا کریمی افزود: با توجه به بیانات حضرت آقا که در حوزه دفاع مقدس و هدایتگری به عنوان چراغ راه برای همه است، باید تاکید کنم همه وظیفه دارند در بحث گرامیداشت دفاع مقدس همکاری کنند.

وی گل باران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از جمله برنامه‌های این هفته اعلام و اظهار کرد: انتظار می‌رود در این هفته از یادمان شهدای گمنام که متعلق به همه ما است نیز غافل نشده و با حضور در این یادمان ها از مقام شامخ شهدا قدردانی به عمل آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: از دیگر برنامه ها باید به تقدیر از ایثارگران اشاره کنم که با تشکیل
اکیپ های مختلفی در سطح استان تا پایان سال به تکریم ایثارگران با حضور در منازلشان پرداخته خواهد شد.

سرهنگ کریمی ابراز کرد: در این هفته نمایشگاه هایی در مرکز استان و شهرستان ها با همکاری سپاه برپا خواهد شد که از آن جمله می توان به اجرای نمایش رزمی و فرهنگی در مرکز استان که به حضور پرشور نمایشگاه ها کمک می کند، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه های کتاب های حوزه دفاع مقدس که مورد تاکید حضرت آقا است نیز طی این هفته در سطح استان برپا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد:
یادواره های محلی، شهرستانی و یادواره شهرستان محلات، وفس، روستای تلخاب از جمله یادواره هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

سرهنگ کریمی، برگزاری اردوی راهیان نور، تئاتر خیابانی، رونمایی از موسیقی و سرود، رونمایی از کتاب را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد.

وی همچنین یادآور شد: برگزاری نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، اکران فیلم های دفاع مقدس، خاطره گویی فرماندهان و پیشکسوتان، پاسخگویی به شبهات در حوزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری سیزدهمین جایزه ادبی یوسف، برگزاری کارگاه های مختلف از جمله سرود و کارگاه های هنری و
تجلیل از هنرمندان، برنامه عصر شعر در حوزه دفاع مقدس و برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی بشمار می رود.