فصل تازه برای «اصل بر برائت» جیلنهال

گروه فرهنگی: جیک جیلنهال با فصل دوم درام دادگاهی پرتنش و پربیننده «اصل بر برائت» دوباره به دیدار تماشاگران تلویزیون و پخش استریم می‌آید.به گزارش صبا، شبکه اپل تی وی چراغ سبز تولید دومین فصل اثر هیجانی «اصل بر برائت» را صادر کرد. «اصل بر برائت» یک مینی سریال ۸ اپیزودی بود که چند ماه […]

گروه فرهنگی: جیک جیلنهال با فصل دوم درام دادگاهی پرتنش و پربیننده «اصل بر برائت» دوباره به دیدار تماشاگران تلویزیون و پخش استریم می‌آید.به گزارش صبا، شبکه اپل تی وی چراغ سبز تولید دومین فصل اثر هیجانی «اصل بر برائت» را صادر کرد.

«اصل بر برائت» یک مینی سریال ۸ اپیزودی بود که چند ماه قبل، به شدت مورد توجه منتقدان و تماشاگران تلویزیون قرار گرفت.بلافاصله بعد از پایان این سریال بسیاری از تحلیل‌گران گفتند که تهیه کنندگانش حتما به سراغ ساخت فصل دوم آن خواهند رفت.

دیوید ای کلی نویسنده فیلمنامه و کارگردان فصل اول، برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی فصل تازه دوباره با اپل تی وی همکاری می‌کند.او که فیلمنامه فصل اول را با نگاهی به نول تحسین شده و پرخواننده اسکات تورو به همین نام نوشته بود، فیلمنامه اقتباسی خود را براساس کاراکترها و دوایت‌های داستان تورو می‌نویسد.

جی جی آبرامز فیلمساز مشهور سینما در کنار جیک جیلنهال از دیگر تهیه کنندگان فصل تازه هستند.
البته فعلا معلوم نیست جیلنهال که نقش اصلی فصل اول را بازی کرد، به عنوان بازیگر هم با فصل دوم همکاری خواهد داشت یا نه.داستان «اصل بر برائت» درباره یک وکیل دعاوی معروف و موفق به نام راستی سبیچ (جیلنهال) است که ناگهان با اتهام قتل همکار خود روبه‌رو می‌شود.

در طول داستان، این وکیل دعاوی باید از تمام توانایی‌های حقوقی خود استفاده کند تا بی گناهی خود را ثابت و از اتهام قتل مبرا شود.دیوید کلی که از سریال‌سازهای مطرح قاب کوچک است، داستان اسکات تورو را امروزی کرد تا با حال و هوای قرن بیست و یکم هم‌خوانی داشته باشد و چند ماجرای فرعی به آن افزوده است.

جالب اینکه صنعت سینما در سال ۱۹۹۰ نسخه سینمایی «اصل بر برائت» را بازی هریسون فورد در نقش اصلی تولید کرد.این فیلم که آلن جی پاکولا کارگردان آن بود، فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها داشت و با نقدهای مثبت منتقدان همراه شد.هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری فصل دوم «اصل بر برائت» تعیین نشده و زمان پخش آن نیز نامشخص است. این مینی سریال در ۸ قسمت تهیه می‌شود.