فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز خبر داد؛

۱۲۷ برنامه در هفته دفاع مقدس در شمال‌غرب شیراز اجرا می‌شود

فارس_ فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز در رابطه با برنامه های این ناحیه در هفته دفاع مقدس تصریح کرد؛ در هفته دفاع مقدس ۱۲۷ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد شمال‌غرب شیراز برگزار می‌شود.

کلمه نیوز_ سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)شیراز ضمن تبریک هفته وحدت، فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه حضرت محمد نور و مهربانی است که وسیله هدایت انسان‌ها به سمت سعادت است، افزود: ما خوشحالیم که خداوند ما را به عنوان شیعیان حضرت محمد(ص) قرار داد.

وی گفت: سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز این افتخار را دارد که مشغول خدمت به مردم انقلاب اسلامی ایران باشد همچنین ما در آستانه این مناسبت‌های بسیار مهم برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

این مقام مسئول از برگزاری جشن وحدت به مناسبت میلاد پیامبر اعظم و شروع سال تحصیلی خبرداد و ادامه داد: این برنامه روز شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورودی مجتمع خلیج فارس شیراز برگزار می‌شود‌.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه وحدت بین شیعه و سنی است، یادآور شد: این جشن با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند امت اسلامی باید با وحدت پیش رود برگزار می‌شود‌.

احمدی جابری از حضور سالار عقیلی خواننده مطرح کشوری در این برنامه خبرداد و گفت: با ظرفیتی که خیرین و مردم و شهرداری منطقه ۱۰، مجتمع خلیج فارس، هتل رز داشتند توانستیم این برنامه را برپا کنیم.

وی در ادامه از تمامی آحاد مردم برای شرکت در برنامه دعوت کرد چرا که قرار از از برگزیدگان کنکور سراسری تقدیر به عمل آید‌.

احمدی جابری با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: ما اگر در این کشور امنیت و اقتدار داریم به واسطه این است که شهداء در دفاع مقدس با خلق صحنه‌های بسیار زیبایی همچون کربلای ۵، خیبر و… نشان دادند که ما ملت شهادت هستیم.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: ما باید به جوانان و نوجوانان از شهیدان بگوییم تا از هفته دفاع مقدس مطلع شوند.

وی با بیان اینکه ۱۲۷ برنامه درخصوص دفاع مقدس توسط این ناحیه مقاومت برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن‌های مختلف در پایگاه‌ها و مساجد است که از امروز ۲۹ شهریور در تمامی نقاط شمال‌غرب شیراز آغاز شده است.

احمدی جابری ادامه داد: اول مهر نواختن زنگ مقاومت و شروع سال تحلیلی جدید را در مدرسه جواد الائمه شهرک گلستان خواهیم داشت و با حضور دانش‌آموزان با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود همچنین بازدید از خانواده شهدا توسط دانش‌آموزان و بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز در پایان از برگزاری صبحگاه مقاومت در برخی مدارس و مساجد، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، برنامه‌های یادواره‌های شهدا خانگی، توزیع کمک مؤمنانه و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.