گامیران، گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان 

فارس_ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی استان فارس از رونمایی فدراسیون ورزش های همگانی از "گامیران" خبر داد.

کلمه نیوز_ محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی استان فارس از رونمایی فدراسیون ورزش های همگانی از “گامیران” خبر داد و گفت: طی مراسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی از نرم افزار کاربردی و ملی خود با نام «گامیران» و با شعار گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان رونمایی کرد.

وی افزود: این نرم افزار با شعار “گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان” و به منظور توسعه فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی طراحی شده و از این پس قرار است تمامی چالش‌های سلامت‌محور و همچنین برنامه‌های پیاده‌روی فدراسیون ورزش‌های همگانی از طریق این نرم‌افزار به اطلاع عموم برسد.

جعفری افزود: پیاده‌روی یک ورزش آسان، ارزان و در دسترس است و هر فرد اگر بتواند روزانه هشت تا ۱۰ هزار قدم پیاده‌روی داشته باشد می‌تواند از سلامت عمومی (سلامت جسمی و روحی) برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: با طراحی و اجرای نرم‌افزار گامیران آن دسته از افرادی که وارد این نرم افزار( App) می‌شوند و پیاده‌روری می‌کنند به صورت روزانه، ماهانه و سالانه پایش و مورد تشویق قرار می‌گیرند.

وی گفت: همچنین با نرم‌افزار گامیران رویدادهای بزرگی مانند صبح و نشاط و پخش زنده استان‌ها پوشش داده می‌شود و از این راه مردم به انجام فعالیت بدنی تشویق می‌شوند.

جعفری افزود: مردم استان فارس با نصب اپلیکیشن ملی و رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی با نام《گامیران》می‌توانند در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سراسر کشور همراه شوند و در چالش‌های انفرادی همراه با جوایز همیشگی شرکت کنید و همزمان در سراسر کشور ۳۰ شهریور در این رویداد ملی آغاز خواهد شد.

برای نصب اپلیکیشن《گامیران》Qr code روی پوستر را اسکن کنید یا از لینک زیر اقدام به بارگذاری اپلیکیشن بنمایید.

https://myket.ir/app/com.isfaf.gam_iran

وی افزود: نرم‌افزار ملی گامیران به همت کمیته روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی و نبوغ مهندسین جوان و نخبه ایرانی راه‌اندازی شده و هم اکنون امکان بارگذاری این نرم‌افزار در فضای مجازی برای علاقمندان میسر است.