مقام اول کشوری معرق در دستان یک لامردی؛

یک دانشجوی لامردی مقام اول کشوری در رشته معرق کاری را دریافت کرد

لامرد_ یوسف دهشیخی دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی لامرد به مقام اول کشوری در رشته هنر معرق کاری دست یافت.

کلمه نیوزــ یوسف دهشیخی دانشجوی رشته فتوگرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد مقام اول کشوری در رشته معرق کاری در بیست و هشتمین جشنواره هنری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، و همچنین کسب رتبه سوم سی وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت (بین دانشگاه های دولتی، آزاد و پزشکی) را از آن خود کرد.

این فرهنگی هنرمند لامردی در گفت وگویی با مهر اظهار کرد: این‌هنر دوست داشتنی از لحظه‌های ناب تنهایی خود و ارتباط با این هنر بوجود آمده که سال‌هاست به رفیق‌ترین همدمش تبدیل شده است.

وی افزود: زندگی هنرمندی امروز بی‌ تردید با هنرمندان دیروز و گذشته فرق دارد و ما باید لابه‌لای برنامه‌های مشخص شده و مستمر زندگی، وقتی برای علایق باز کنیم، و چاره‌ای نیست، هنر این روزها کسب و کار قابل اعتمادی برای گذران زندگی نیست بلکه از روی علاقه است.

وی ادامه داد: من یک‌معلم و فرهنگی هستم که با تلاش و جدیدت و پشتکار، هنر را، چاشنی زندگی‌ام کرده ام و باور دارم که هنر دل مشغولی مناسبی برای زندگی پرهیاهوی این روزها است و می‌تواند بهترین اوقات فراغت را برایم رقم بزند.

به گزارش محمود صابری زاده خبرنگار شهرستان های لامرد ومهر، این هنرمند خوش ذوق لامردی بیش از ۵ سال است که معاونت فرهنگی و پروشی دبستان امام حسین لامرد را عهده دار است و
فعالیت های فرهنگی در حوزه مدیر انجمن خوشنویسان شعبه لامرد، مدرس انجمن خوشنویسان ایران، عضو سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور(معرق کاری) و مقام‌های ارزنده کشوری و بین المللی را در رزومه خود دارد.

خبرنگار/ محمود صابری زاده