برپایی اردوی جهادی در سرای محلات کوشک میدان، به همت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی حضرت زینب(س)

فارس_ در اردوی جهادی سلامت محور ویژه هفته دفاع مقدس در سرای محلات کوشک میدان، 150بیمار خدمات درمانی تخصصی به صورت رایگان دریافت کردند.

کلمه نیوز_ مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به همت و تلاش پزشکان جهادگر کانون بسیج جامعه پزشکی حضرت زینب(س) و همراهی بسیج جامعه پزشکی استان، پانزده جهادگر با تخصص های متنوع پزشکی با استقرار در سرای محلات «کوشک میدان»، خدمات سلامت رایگان تخصصی و فوق تخصصی به بیماران بی بضاعت ارایه کردند.

«سهیلا رفیعی» افزود: معاینه پزشکان متخصص و عمومی، غربالگری فشار خون و قند خون و مشاوره در چندین زمینه گوناگون، از جمله خدمات رایگان ارایه شده در این فعالیت جهادی بود.

او اضافه کرد: در این اردوی جهادی، پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی و کودکان، پزشک عمومی، کارشناس ارشد تغذیه، پرستار، کارشناس ارشد مامایی و تعدادی از کارکنان اداری و پشتیبانی حضور داشتند.

مدیر کانون بسیج حضرت زینب(س) ادامه داد: با تلاش جهادگران سلامت، به ۱۵۰ بیمار از اهالی این محله از سوی پزشکان و متخصصان حاضر ارایه خدمت شد و همچنین بیماران نیازمند با توجه به تشخیص پزشکان متخصص، به بیمارستان حضرت زینب(س) و سایر مراکز درمانگاه جهادی معرفی شدند.

رفیعی افزود: سرهنگ پاسدار «حسین صمصمام» رییس بسیج جامعه پزشکی استان نیز با حضور در جمع جهادگران ضمن بازدید از روند خدمت رسانی، مشکلات مردم این محله و اقدامات گروه های جهادی سلامت این کانون را جویا شد.

مدیر کانون بسیج حضرت زینب(س) با تقدیر از تمامی نهادهای دولتی و همکاری در این اردوی یک روزه جهادی، برگزاری این اردوی جهادی را سبب شناسایی زودهنگام بیماران و ارجاع آنان به سطوح تخصصی بالاتر برای درمان به موقع عنوان کرد و از ادامه و استمرار برنامه های جهادی این کانون تا پایان سال در مناطق کم برخوردار در محله های حاشیه نشین، خبر داد.

این اردوی جهادی، پنجم مهر ۱۴۰۳ در آخرین روز از هفته دفاع مقدس به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت زینب(س) و با همکاری حوزه ۷ هاجر سپاه ناحیه بقیه الله در سرای محلات کوشک میدان، برگزار شد.