پایش خدمات بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) داراب با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت

فارس_ نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) شهرستان داراب، توانمندی ها و نیازهای این مرکز درمانی را ارزیابی کردند.

کلمه نیوز_ «حمیدرضا حاجی بابایی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و «طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به شهرستان داراب، در بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان حضور یافته و از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کردند.

«طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید با بررسی خدمات بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) در حوزه های مختلف، در گفت و گو با کارکنان این مرکز درمانی، از تلاش های آنان قدردانی کرد.

«محمدجواد عسکری» نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) داراب را از جمله مراکز درمانی پر تردد استان برشمرد که روزانه پذیرای حجم بالایی از بیماران است و بر اهمیت توسعه این مرکز درمانی از نظیر تجهیزات و نیروی انسانی تاکید کرد.

همچنین «امیرحسین رنجبر» رئیس بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) داراب، گزارشی از توانمندی ها و چالش های این مرکز درمانی ارائه کرد و پیرامون راهکارهای عملیاتی در خصوص توسعه خدمات، هم اندیشی صورت گرفت.

«امیر ساکی» مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز،از دیگر مسوولان حاضر در این برنامه بازدید بودند.