معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی:

شهرستان داراب به مقصد گردشگری جذاب تبدیل شده / تقویت زیرساخت های گردشگری و حمایت ویژه از سرمایه گذاران در این شهرستان در دستور کار است 

فارس_ معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ظرفیت های متنوع گردشگری در  شهرستان داراب فارس  این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری جذاب تبدیل کرده است.

کلمه نیوز_ علی اصغر شالبافیان امروز  به استان فارس آمد و در حاشیه سفرش به  شهرستان داراب با اشاره به تنوع و تعدد جاذبه های گردشگری در این شهرستان افزود: داراب یکی از شهرستان هایی است که از ظرفیت های متعدد گردشگری چون طبیعت، تاریخی و فرهنگی و کشاورزی برخوردار است.

او گفت: برای نمونه می توان به  طبیعت بکر و منحصربه فرد این شهرستان اشاره کرد که موجب شده گردشگری ماجراجویانه در این منطقه شکل بگیرد.

شالبافیان با بیان اینکه  گردشگری کشاورزی نیز در این شهرستان پر رنگ است گفت: داراب از غنای تاریخی و فرهنگی بسیاری بهره مند است به طوری که در این منطقه آثاری از دوره های مختلف تاریخی چون ساسانیان و اسلامی به وضوح دیده می شود و در حال حاضر  هر یک از آثار به جاذبه ای بدل شده اند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه به بازدیدهایش از برخی پروژه های گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر زیرساخت های گردشگری در شهرستان نیازمند تقویت است که این موضوع در دستور کار قرار دارد و مقرر شد فضای بهتری در این حوزه  ایجاد و فراهم  شود و همچنین از سرمایه گذاران حوزه گردشگری به صورت ویژه حمایت شود.

بنابر این گزارش امروز شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و هیات همراه به استان فارس سفر کردند و در جریان این سفر بازدیدی از شهرستان داراب داشتند و از نزدیک با جاذبه ها، آثار تاریخی و پروژه های سرمایه گذاری این شهرستان آشنا شدند.