«از جان گذشته» برای نمایش روی صحنه رفت

فارس_ نمایش «از جان گذشته» بر روی صحنه رفت.

کلمه نیوز_ نمایش «از جان گذشته» که با ویژگی های ایثار و شهادت، به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد نوشته شده در مورد رشادت و از جان گذشتگی تعدادی از نیرو های هلال احمر می‌باشد که برای کمک رسانی به جبهه رفته اند و…

«اسماعیل راد» که فیلم‌هایی همچون سینمایی آخرین ماشین دنیا، هوای پدر، مسافران دلباخته، شهد تلخ، شوق دیدار، راه پرواز، روزهای برفی، وقت رفتن، راه مدرسه، اتاق سرهنگ و سریال عقد پر ماجرا که هر کدام چند بار از صداوسیما پخش گردیده و همچنین نمایش، آدم و حوا، حضرت یحیی، زکریا در کربلا، همدردی با پیامبر، ماه خراسان، معصومیت در اسارت، امام علی(ع)، خون در محراب، خرابه ای در شام، طلوع بی پایان، سمفونی کربلا، سفیر کربلا، فریاد، تولدی دوباره، ایثار و غیره را در کارنامه هنری خود دارد هم‌اکنون نمایش از جان گذشته را بر روی صحنه آورده.


راد بیان داشت: هرکسی در هر حرفه ای میتواند ارادتش را به رزمندگان و جانبازان و شهدا نشان دهد. این نمایش بنده هم یادآور قطره ای از ایثار و رشادت این بزرگواران را به تصویر می‌کشد.
«بی شک شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود»

بازیگران در این نمایش عبارت‌اند از: 

اسماعیل راد، اسماعیل یعقوبی، فرجاد محمدی، لیلا کارگر، لیلا عمادی، حسین روستایی، یونس شمس، علی هاشمی، عرفان احمدی، باران صداقت پویا، عباس روستایی، متین زاهدی، مریم سمیعی، محمد سمیعی، طاها صفایی ،صدیقه رعیت ،سارینا پاکاری.

 

عوامل این نمایش عبارت‌اند از:

مشاور پروژه: محمد جوکار

مشاور تهیه و پشتیبانی: کاظم توانا

بازیگردان: سودابه خادم الحسینی

دستیار کارگردان: فرجاد محمدی

مدیر صحنه: سارینا گودرزی

دستیار صحنه: سمیرا قوهستانی

منشی صحنه: فاطمه نوروزی

چهره پرداز: اسماعیل راد ،فاطمه حاتمیان فر

عکاس: عباس روستایی

گروه موسیقی: طاها صفایی (با تشکر از سید مهدی انجوی امیری)

طراح لباس: اسماعیل راد

دستیار لباس: محمد سمیعی، مریم سمیعی

تدوین: سید مهدی انجوی امیری

حمل و نقل: جناب آقای کار گذار.

مجری طرح: جمعیت هلال احمر استان فارس

راد افزود: این نمایش به مناسبت یادواره شهادت ۳۲۳شهید امدادگر دفاع مقدس استان فارس در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در سالن شورای اسلامی شهر شیراز بر روی صحنه رفت که با استقبال خوبی هم روبرو شد که این استقبال گرم نتیجه تلاش‌های شبانه روزی جمعیت هلال احمر استان فارس به ویژه جناب آقای محمد جوکار مدیریت روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس و تلاش هنرمندان و طراحی دکور و نورپردازی جناب آقای جعفری و همه عزیزان که همکاری نمودند.

اسماعیل راد بیان داشت: اگه همه مدیران روابط عمومی همه ارگانها و سازمان‌ها ذوق و سواد هنری داشته باشند همچون آقای جوکار بی شک همکاری های موثری بین هنرمندان و سازمانها و ارگانها خواهد افتاد.

وی گفت: هنر در شهرستانها از لحاظ عدم حمایت مالی در شرایط خوبی نیس و امثال ما که فیلم و تئاتر می‌سازیم سختی‌های زیادی را باید به جان بخریم.

راد در پایان افزود: در اخر از حوزه مقاومت ابوذر محله سنگ سیاه شیراز به فرماندهی جناب آقای علیرضا نیکخواه و سازمان بسیج هنرمندان استان فارس و همه عزیزانی که ما را در اجرا این نمایش یاری نمودند تشکر میکنم و همچنین سپاس از جناب آقای عباس ستایشگو برای تهیه این خبر نیز تشکر می‌نمایم.