پیام مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

فارس_ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کادر خدوم فراجا تبریک گفت.

کلمه نیوز_ «جابر مهدی یار» مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کادر خدوم فراجا تبریک گفت.

در متن پیام مهدی یار آمده است:

بسمه تعالی

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)، در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

بهانه ای شد تا در هفته نیروی انتظامی فرصت را غنیمت شمرده و با پاسداشت این روز که به نام نیروی انتظامی است،از صمیم قلب ، خدای بزرگ را شاکر باشیم و چه زیبا برگزیده شد، عنوان محافظان امین این سرزمین به این سرافرازان میهن.

تبریک می‌گوییم به شما پاسداران امنیت، که با نور ایمان و توکل به خدا، در راه خدمت به خلق خدا کوشا، هر روز به میدان می‌روید تا آرامش را به خانه‌ها و دل‌ها بازگردانید.

بی شک در این روزهای حساس چه بسیار می بینیم، مرزبانان جان بر کف که گوشه و کنار مناطق مختلف ایران اسلامی و در مرزهای کشورمان، دور از چشم و بدون ادعا، چشم بر تمام داشته هایشان می بندند و جان خود را سپر امنیت و آرامش ما می نمایند.

با گرامیداشت یاد و خاطره های شهدای جان برکف نیروی انتظامی و طلب علو درجات، افتخار می کنیم به کسانی که در مناطق محروم برای آسایش و امنیت مردم عزیز ایران به دور از آسایش و رفاه زندگی می‌کنند، تا زندگی برای دیگران راحت و بی دغدغه باشد.

این روز را با افتخار به تمامی بزرگ مردان نظامی و انتظامی تبریک می‌گوییم و برای آنان از خداوند متعال توفیق الهی و خدمت بیشتر به مردم و آرزوی صحت و سلامت مسئلت داریم.

جابر مهدی یار

مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس