در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛

نصب بیش از ۷۷۲۷ انشعاب برق درحوزه کاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

فارس_ معاون فروش و خدمات مشتركین شركت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در6 ماهه نخست سال جاری تعداد 7727 فقره انشعاب برق جدید نصب و قدرت 2170 انشعاب موجود نیز افزایش داده شده است.

کلمه نیوز_ علیرضا اسکندری افزود: درسال گذشته، در مجموع ۹۸۹۷ انشعاب برق جدید نصب و یا تغییر قدرت داشته اند که با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به بیش از یک میلیون مشترک رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در جهت توسعه خدمات غیر حضوری، امکان ثبت و پیگیری درخواست های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق نرم افزار کاربردی برق من و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به نشانی: www .farsedc.ir وجود دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه سخنان خود از جمع آوری بیش از۲۸۰۰ اتصال غیرمجاز به شبکه برق در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: انشعابات غیر مجاز علاوه برخسارات ناشی از ربایش برق و صدمه به شبکه و تجهیزات عمومی، شرایط غیر ایمنی را نیز ایجاد می نماید که طی آن امکان بروز حوادث انسانی افزایش می یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به منظور مقابله با این موضوع، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اقدامات قابل توجهی را در چند سال اخیر انجام داده است اضافه کرد: به منظور رفع شرایط غیر ایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه برق، سال گذشته نیز تعداد۶۰۱۱ اتصال غیرمجاز به شبکه برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس شناسایی و جمع آوری گردید.

اسکندری در خاتمه یادآور شد: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن سامانه برق ایران( برق من) اطلاع داده و در شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز همکاری نمایند.