به مناسبت روز جهانی کودک؛

آئین رونمایی از کتاب«آقا پروانه ای» برگزار شد

 هرمزگان/ کلمه نیوز-به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان و به مناسبت روزکودک و محیط زیست، آئین رونمایی از کتاب«آقا پروانه ای» برگزار شد.

آئین رونمایی از کتاب«آقا پروانه ای»، با حضور زهرا پورحسن، نویسنده اثر، امیرحسین والا، نویسنده و مسئول انتشارات سومیتا و جمعی کارکنان ستادی و کودکان علاقمند در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار شد

. در ابتدای این برنامه، امیرحسین والا، مدیر مسئول انتشارات سومیتا با تبریک روز جهانی کودک و محیط زیست اظهار داشت: آینده هر کشوری را کودکان و نوجوانان آن کشور می‌سازند و چقدر خوب است که روی اندیشه کودکان و نوجوانان کار شده باشد و بهترین معلم و راهنما برای کودکان، کتابها هستند که با زبان خود، راه درست زندگی را به کودکان آموزش می دهند.

در ادامه این برنامه، زهرا پورحسن، نویسنده کتاب«آقا پروانه ای»، ضمن تبریک و خوش آمدگویی به کودکان بیان داشت: فعالیت ده ساله در شغل کتابداری من را علاقمند به نوشتن کرد و کار با کودک و قصه گویی برای آنها، باعث علاقمندی بیشتر در زمینه نوشتن برای کودکان شد و با عنایت خداوند و مشورت با اهالی قلم، اولین کتابم با عنوان «آقا پروانه ای» به چاپ رسید.

وی تصریح کرد: این کتاب برای کودکان چهار سال به بالا نوشته شده و موضوع آن، تقویت خودباوری و دوستدار محیط زیست بودن می باشد. گفتنی است این کتاب در تابستان ۱۴۰۳ توسط انتشارات سومیتا به چاپ رسیده است.

پایان خبر/