با حضور شهردار بندر عباس؛

 آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان بندرعباس افتتاح شد

هرمزگان/ کلمه نیوز-در شبی به یاد ماندنی ،همزمان با هفته کودک ،روز جهانی دخترو میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)، طی مراسمی با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، شهردار بندرعباس ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مدیر منطقه ۳ شهرداری بندرعباس ،مدیران شهری و جمع زیادی از مردم آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان به بهره‌برداری رسید.

شهردار بندرعباس در این مراسم باشکوه گفت : این پروژه به مناسبت  هفته کودک و روز جهانی دختر و میلاد  با سعادت امام حسن عسکری (ع) با اعتبار ۸۳ میلیارد ریال در پارک شهید دباغیان بندرعباس به بهره برداری رسید.

مهدی نوبانی با تاکید بر فراهم آوردن فضاهای مفرح شهری در بندرعباس بیان کرد : با در نظر گرفتن ظرفیتهای بومی و فرهنگی شهر بندرعباس ، گذراندن هر چه بهتر اوقات فراغت شهروندان وفراهم نمودن بستر و فضای مناسب تفریحی اولویت مسئولان شهری است.

وی ادامه داد: پایه این پروژه از ۱۰ قبل صورت گرفت که با توجه به مشکلاتی که در زمینه ابنیه ومسایل فنی وجود داشت طی دو سال اخیر مجدداً مورد بازبینی و بازسازی قرار گرفت و امروز به عنوان یک پروژه شاخص تقدیم مردم شریف بندرعباس شد.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه‌ و سایر پروژه های عمران شهری ، نشان از عزم جدی شهرداری برای بهبود وضعیت شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد گفت :  با توجه به برنامه زمانبندی “هر هفته یک پروژه توسط شهرداری بندرعباس “موفق شدیم این هفته این پروژه را به بهره برداری برسانیم که امیدواریم با ادامه این روند، شاهد تحولات چشمگیری در شهر بندرعباس باشیم.

نوبانی احداث پروژه های شهری را  باعث هویت بخشی و فراهم آوردن زمینه جذب گردشگردر بندرعباس وتقویت روحیه نشاط در جامعه خواند .

یاد آور می شود ؛این مراسم پر شور و مفرح با اجرای زنده و شاد خواننده  مطرح کشورمان “محسن ابراهیمی” وکمدین‌ محبوب استان ابراهیم پیل افکن همراه بود .

پایان خبر/

خبرنگار: آزاد کویک